"Vill man träffa folk, då ska man gå med i en skytteklubb"
Jag tyckte det var cleant, dock lite väl utdraget det med soffan.
be the change
Att soffan rymmer lär ju inte vara med i kommande avsnitt ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nice, dock känns musiken lite tom på nått sätt
Highfive anyone, anyone?
Skojjjjjjjjjjigt! Vilken säsong är detta?
20 va?
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
har det kommit ut några nya avsnitt, sändes väl 5-6 st avsnitt från s20?
Lyricist
2009-02-18 20:49
haha fan va klockren! :'D
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Producent
2009-02-18 21:22
Verkligen extragrejer överallt, lite väl överdrivet för min smak må jag säga! Men kreativt :p
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
ofta simpsons har en vägg tv?...
jajjamensan
Producent
2009-02-19 00:10
hahahaha det var kul, tv:n var rätt ball. speciellt vid lägerelden ^^
ofta simpsons har en vägg tv?... dom har det nu eftersom simpsons har börjat göras/sändas i HD
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Fan... Gammla Simpsons var bäst :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Konstigt P21 Tv'? det kallas väl för soffan.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
inte alls bra, tråkigt med nya intron. Sen fattar jag inte hur folk kan tycka om dom nya avsnitten, så extremt dåliga. Det är som med uppföljare till fett bra filmer, dom bara sabbar.
stigili dang dang didan
hahahaha, härligt!
Producent
2009-02-21 15:29
BöKCreW haha, ja nya grejer suger!
finns 10 avsnitt ute på säsong 20
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Men ursäkta, det där är väl inte permanent? Från vad jag har förstått det så gjorde dom bara så för att Simpsons nu går i HDTV? Det kommer att vara den vanliga nästa gång tror jag..
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Orkar inte vara konservativ, så jag gillar nya introt. Har inte gillat humorn så värst länge på ett bra tag dock. De hade bättre författare på nittiotalet. Får hoppas det ordnar sig igen. Meanwhile...nya Futurama-filmen ("Into the Wild Green Yonder") släpps imorgon!
Tycker säsong 20 och 19 har hållt bra kvalité om du jämnför med de sju innan.
Ja.. jag tycker att säsong 20 hittills varit bra överlag
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
De senaste säsongerna av Simpsons har vart helt OTROLIGT dåliga. Humorn är så intelligensbefriad att det är helt sjukt. Tycker synd om folk som skrattar åt det. Gamla Simpsons blir aldrig dåligt. Så jävla genomtänka skämt och historier från början till slut. Det är tydligt vart dom bytte manusförfattare. Det var ju länge snack om när Simpsons skulle ta slut. Tyvärr betyder väl ett nytt intro att skiten lär fortsätta tills INGEN längre kollar. ENDA serien någonsin som ja följt men slutat följa. Kollar hellre på "Hem till Gården" än nya avsnitt av Simpsons.Vill sträcka mig så långt och säga att alla ni som tyckte de nya introt var "ball" "hehe cool" "fränt me en plattv kan relatera ehehe" osv, hoppas era barn får någon lätt cpskada eller liknande.
håller med rapping fullständigt (förutom det där sista dock)
http://www.sthlmmd.se
Humorn är så intelligensbefriad att det är helt sjukt. hoppas era barn får någon lätt cpskada eller liknande Det var synd att du visade dig vara precis lika intelligensbefriad som humorn i de nya Simpsons avsnitten för jag håller med om allt annat du sa.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Haha jaja det har inget med min intelligens att göra, bara hur förbannad jag blir.
Producent
2009-02-24 23:17
surgubbar är ni. det var inte bättre förr, fatta det någon gång.
Knäckande sagt. Jag ger mig.
Producent
2009-02-25 19:29
yes jag vann på internet!
cool, men gryyyyyygt långt! även om soffan inte är med så är ju introt för långt ändå!
Det ska vara det gamla introt, simpsons har helt tappat sin charm :/
Hej, Träffat Jacob?