I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-02-04 13:24

Gran Torino

Clintans senaste, även han som regisserat.
Riktigt skön och enkel film i min mening, älskar Clints rollfigur.
Men, vad tycker folket? Missa inte den här filmen.

Länk till http://www.imdb.com/title/tt1205489/

We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2009-02-04 16:04
såg trailern när jag var på bio förra veckan o den verkade fett skön, clint e tung! ska gå o se den snart tänkte jag

2009-02-04 16:11
Sämsta skådespelet, sämsta regin, sämsta allt!!! se inte den här filmen clintan är inte "tung" han bjuder på bedrövligt skådespel med dåliga repliker och alldeles för mycke grymtande..
LEGALISERA CANNABIS

2009-02-04 17:25
Jag kan gå med på att Vietnamesernas skådespel överlag är ganska dåligt.
Men filmen i helhet är bra.
Clintan är tung!

2009-02-04 18:24
filmen är skräp, blev sjukt besviken, helt värdelöst. försökte verkligen i en halvtimme men gav upp och stängde av skiten.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-04 18:42
oh fan, jag blev sgen när jag såg trailern, man garvar ju åt honom lite men clint e ändå clint liksom...

2009-02-04 19:04
Joel413 P25

Säger väl kanske mer om dig. Nobody likes a quitter..

2009-02-04 19:15
Den slutade inte så bra, men förutom slutet så var den grymt bra!

2009-02-04 20:36
Jag fann den väldigt rolig och underhållande. Fast då måste man förstås gilla rasistiska skämt och fraser. Handlingen var la okej.
Would I shit you? You're my favourite turd.

2009-02-05 00:12
jaquil..
Överlag rätt dåligt? ditt rövhål kan agera bättre än den där vietnames bruden..

och vad är bra med clintan när det är en 1 minut lång scen och han gör grymtljud i 20 sekunder...????
LEGALISERA CANNABIS

2009-02-05 10:34
jaquil: jag har inte tid att slösa på skräp som vissa andra.. när jag har lite tid över till att se på film eller läsa så får det vara saker värda att se eller läsa och grantorino var så uppenbart värdelös att det inte går att missa, insåg det redan i första scenen men höll mig ändå kvar en stund bara för säkerhets skull.. när vietnam gangstrarna dök upp kunde man ju bara skratta och när clintan skulle hota några svarta killar som jävlades med vietnames tjejen och hennes vita kompis så var det bara att stänga av och börja göra vettigare saker som att pilla sig i naveln eller stirra på en vägg..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-05 14:10
Önskar att jag varit lika klok som Joel och stängt av skiten när jag insåg var det barkade hän. Sicken jävla smörja. Tror man hittar bättre skådespeleri överlag på första bästa lågstadieskolpjäs än i denna filmen. Det enda som var lite överraskande var slutet, men då bara för att filmen tidigare varit så simpel att jag frågar mig om manuset ens var längre än ett toapappersark. Eller existerade öht.
Göteborg på låtsas.

2009-02-05 14:24
Bra film. Clintan är alltid skön.
jagvillocksåhaenblog.com

2009-02-05 18:27

Riktigt BRA!!! Typisk Clintanfilm.

Den arga tysta killen vill bara dricka och röka och ta det soft men godheten lyser igenom och vips har han åter ställt upp för de svaga medborgarna av staden.
BANG!

2009-02-05 21:15
Sjukt bra film, spännande! Härligt att se The Clint i toppform!
 yessir!