I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lyricist

2009-01-31 15:37

Valkyria

Jag ha bara sett reklamen på tv och så men filmen verkar vara asbra ju. Såg ingen tråd om den och är ju en ny film så.. vad tycker ni som har sett den? Är den bra eller kmmer jag bli besviken när jag tar mig tid o se den?

Skulle va tacksam om ni försöker att inte spoila den då den inte är sedd än..

Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...

2009-01-31 18:18
ska se den imorgon! verkar vara bra..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround

2009-02-01 00:39
Jag var och såg den igår. Väldigt intressant film. Klart sevärd.

2009-02-01 02:49
Den värkade vara anorlunda från alla andra liknande filmer, är faktist sugen på att se den, återkommer väl med en liten review när jag sett den.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2009-02-03 15:54
var och såg den i helgen. bra film, sett bättre dock
B

2009-02-03 18:13
jävla tom cruise bara, hatar den snubbe. Hörde att tyskarna är skitsura för att en sektikon (schientologerna) spelar en av tysklands nationlhjältar.

Trailer som går på tv stör jag mig som fan på.

Hitler is the arch enemy of the entire world

bara det är en så sjukt lame line
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Lyricist

2009-02-03 22:04
har fortfarande inte tagit mig tid o se den, men vafan tom cruse med ögonlapp kan ju bara betyda trubbel O.o
haha nej men det e nånting med den (kan inte sätta fingret på vad) som får mig att tro att det e nåt man inte får missa :S
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...

2009-02-03 22:59
Har man sett tillräckligt mycket på Discovery channel eller History channel finns det 0 spänning i filmen. Den var välgjord, mycket mer var den inte.
 ...but for some animals, it's confusion that makes sense.

2009-02-04 23:51
Den sög
Panicc!

2009-02-05 21:08
Den var intressant och faktiskt riktigt spännande, hade inte hört så mycket om just detta "attentat" emot Hitler innan. Det negativa är väl action biten, det man ser i trailern är ungefär så mycket fart det bjuds på, tyvärr! Klart sevärd!
 yessir!