I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-12-17 21:01

Dragonball

Nu har jag sett de 2sista avsnitten av Dragonball GT!
helvete, har inte haft sådana rysningar sedan Vegeta's uppoffring i Majin Buu Saga!

Någon fler som gillar Dragonball? :]

nä nu ska jag gå o lira lite Dragonball Z Budokai Tenkaichi 3!

shupp shupp! pilliwillie!
Producent

2008-12-17 21:18
Haha dragonball är tungt! Bara läst böckerna dock

2008-12-17 21:49
Laste dragonball nar jag var lite fett bra :)
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Producent

2008-12-17 21:51
Nu är du mycket fett bra!

2008-12-17 22:06
The_Donut P18

Jag läste böckerna förut, men tvserien är ju mycket bättre!

kolla även Länk till http://www.dbzstream.net
där kan man titta på alla avsnitt :D, inte bästa kvalla, men funkar, GT-kvallan suger dock, så de tog jag från annat håll :]..

ingen som lirar DBZ Budokai Tenkaichi 3 då?

2008-12-18 01:37
de håller på med en riktig Dragonball Z film .. Goku är en amerikan och de finns bilar och pistoler med i filmen :(
Get Random!

2008-12-18 17:44
KinG-PhiL

Jo såg det, men enligt producenten eller regissören, eller någon av de där typerna :), så var den tydligen inte riktad direkt till alla diehardDBZ-fans utan mer för en allmän publik.. vilket sög ju..

men kan nog bli rätt ok endå, inte alls som serien men, hur många gånger har man inte fantiserat om att man besatt åtminstone t.ex iaf Krillins powers? :D, nu får man ju kanske se lite hur det skulle va :]
Fast man ska nog inte gå o se den o hoppas på någon höjdarfilm dock..

2008-12-18 18:01
The_Donut P18: haha tack, forsvan ett T o ett kommatecken ;)
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"

2008-12-19 00:57
KinG-phiL
Nu var det år och dagar sedan jag läste DB, men de hade väl någon form av pistoler? I alla fall i mangan. Har för mig att Android #17 har ett pistolhölster i alla fall...

Annars så tror jag att filmen kommer att bli dålig, oavsett om man gillar Dragon ball eller inte :<
This is horrible, and yet, strangely erotic

2008-12-19 01:40
Läst böckerna också för ett bra tag sen kommer knappt ihåg vad som hände.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2008-12-19 17:37
Vad är det för jävla rulle dom gjort!? Jag kräver inte att regissören/producenten följer serien bokstavligen, men det är är fan i mig våldtäkt!
Vänstern är död!

2008-12-19 17:54
Ingen som följt alla serier? haha.. Känner mig ensam som kollat alla episoder =/
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2008-12-20 14:15
håller på nu GhostfaceKillah, har inte många kvar, bara några av "filmerna" och så :D
men har sett alla Dragonball Z 2ggr :D
försöker ju dra ut på det hela eftersom det är så nice ;D

2008-12-21 03:05
Jag har sett alla avsnitt och läst, detta känns helt ... finns inget ord för detta. :(