Saw 5 ?
Någon som vet när Saw 5 kommer ut på DVD? Såg på imdb att den skulle komma 7:e November men jag vet inte om det är på DVD dom menar. Har varken sett reklam på att den ska komma eller sett det på "Kommande Filmer" på filmsidor. Någon som vet säkert när den kommer på DVD?
har inte kommit på bio så blir de mycket långt kvar till dvd.
Lyricist
2008-10-26 11:44
precis vad ja tänkte, skulle inte den ha biopremiär på halloween? så duktigt otippat om den kommer på dvd en vecka senare ^^ men den lär ju finnas uppe för download inom två veckor haha
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Är det bara jag som tycker att Saw-serien är en ny genre i skräckfilmer? Framförallt 2000-talet, på 80-talet var det ju kända karaktärer som Michael Myers,Jason Voorhees,Freddy Kreuger och Chucky.
Hellraiser också förresten.
Spetsnaz Sant, den är lite annorlunda än dom flesta skräckfilmerna på något sätt
Lyricist
2008-10-27 10:12
hehe lite annorlunda? har aldrig sett något liknande, and i love it =D hoppas femma lever upp till förväntningarna bara.
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Håller med, längtar så grymt efter 5:an :)
Klart Saw ar det. Det var val inget nytt.
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
Producent
2008-10-27 23:54
Saw mår man bara urk av att se :// fattar inte folk som vill se på när andra blir lemlästade hela tiden
Blir folk verkligen sa acklade av saw? Det ar ju splatter och inget nytt pahitt direkt. Men for den sakens skull ar filmerna inte daliga
hade de bara lämnat skiten efter SAW 1 hade man ju iaf kunnat respektera konceptet (eftersom det är en jävligt bra film, plus att upplägget när den kom var koolt) även om filmen som sådan kanske inte föll en i smaken. nu känns det ungefär som american pie... ...sämre och sämre för varje jävla film
saw 1 och 2 funkade, inga filmer jag gillade men jag kan leva med dom. dom andra filmerna håller inte, samma koncept i alla filmer? det är i princip exakt samma sak som händer hela tiden, i alla filmer. visst vissa sånna där tortyr maskiner är väll hyffsat coola och faktist ganska smarta ibland. men det håller inte, har en stark känsla över att dom flesta kommer få nog efter den här filmen om dom inte fick det efter den 4de filmen.
läste att den inan mig skrev ungefär samma sak, my bad niggas
visste inte ens om att det fanns en fjärde...
Saken med SAW-filmerna är att de är bra filmer, men värdelösa skräckfilmer. Visst är det rätt koolt med splatter och tortyr, men särskilt läskigt är det inte. Jävligt smarta filmer och underhållande, men de håller inte som skräckisar. Nu har ju inte jag blivit rädd av en film någonsin. Trodde Rec skulle fixa biffen, men det gjorde den inte. Ser jättegärna en femte saw-film, men då får den var bra mycket bättre än fyran.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
saw faller ju lite mellan stolarna känns det som, för "allvarlig" för att vara en splatter och för dålig för att vara läskig. när man såg ettan första gången var det lite coolt men efter det så är det ju inte mycket att hänga i granen. de borde göra motsvarande army of darkness, det hade vart nåt!
http://www.kommandot.se/wp/
en film som påminner lite om Saw (mest Saw 2) är ju Cube... jävligt bra film,rekommenderas
maybe i am a bitch butt in that case you are one to!
den största likheten mellan cube och saw är första delen av respektive film är cool och bra men uppföljarna är helt jävla värdelösa.
Vad skulle Hemliga Arne göra?
cube 2 ska man se, ge fan i ettan och ABSOLUT 3AN!!!!!!!!!!!!!!!
work some magic
ge fan i ettan? är herrn smått efterbliven?
2an är mycket bättre
work some magic
Lyricist
2008-10-31 10:28
är den inte ute nu? Nån som sett och vet om den är bra?
Cube ar javligt grymt
Lyricist
2008-11-04 14:39
hur kom cube in här? :S postar mitt förra inlägg igen, om ni itne förstog att det såklart va saw V som jag mena.. Nån som sett den? e den bra?
Cube är sjukt bra, ja. Rekommenderas starkt.
cube är den sämsta, ja. se den fan inte... ..inte tvåan heller.
Saw har i USA premiär varje halloween..Det som är kul är att när trailern visas och man är på bio står det "in theatres on halloween" sen med svensk översättning"Premiär 7:e november" ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha, i "saw" it. It was nice.
be the change
Lyricist
2008-11-07 11:24
7 nov e ju idag O.o kanske e dags o se den då haha