I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-07-11 14:28

Dexter

undra när omgång 03 startar, nån som har koll?

...One Of Many, GBG'z...

2008-07-11 14:32
28e september
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2008-07-11 16:06
Dexters laboratory?
Evil under Good

2008-07-11 16:38
Nej, serien Dexter.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-11 16:39
nope, Dexter en tv serie, handlar om en seriemördare som jobbar som kriminal tekniker typ.

Om du inte har sett, do it!

Länk till http://www.tvrage.com/Dexter
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2008-07-11 17:59
Jag tyckte att dom skulle ha stannat vid förra säsongen istället för att riskera att förstöra den
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-11 18:08
Rixton P22, dom förstörde den halvt andra säsongen, nu måste dom fixa den för helvete. slutar den nu är allt kört. allting i andra säsongen med det där äckliga mörkhåriga ludret fuckade allt, förutom dom sista avsnitten men hon va tom där bara en dryg jävla sidokaraktär som dom aldrig borde ha haft med alls
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2008-07-17 19:08
Sjukt bra slut på andra säsongen ändå. Även fast hon retade gallfeber på en mest hela tiden. Hoppas man får se lita av hans masterskillz i trean.
- I'm from the place where hardcore is beautiful (G-Boro)

2008-07-17 22:18
Oooh kan inte hålla mig. hoppas det dyker upp lite pre-air precis som förra sommarn.

2008-07-17 22:26
Jag tycker att de bör fokusera på att försöka skapa en story som lever upp till originalnovellerna. Gå mer efter den "riktiga" handlingen som skrivs i böckerna istället för att skriva om historien och på ett fegt sätt anpassa den till primetime-tv.
Poet

2008-07-18 02:49
...fast författaren gav väl de fria tyglar efter första säsongen... som jag fattade för att de andra böckerna inte levde upp till den första boken?
Garderobsrensning 3.0
Nu kör vi på flickr: http://www.flickr.com/photos/34666507@N05/sets/72157623544785735/

2008-07-18 09:37
Apeman P30

Jeff Lindsay gav inte helt fria tyglar, han står fortfarande med som bland annat manusförfattare och har förmodligen stort inflytande. Däremot beslutade manusförfattarna att inte gå efter boken i säsong 2. Ifall de två senare böckerna lever upp till den första boken är väll också egentligen en smaksak. Jag tycker att säsong 2 var för utdragen och jämfört med den andra boken (Dearly Devoted Dexter) så saknade jag väldigt många djupgående delar som utvecklar dexter och the dark passenger som karaktär. För att inte tala om relationen med Cody.

Att serien Dexter även sänds på primetime gör förmodligen att delar av Dearly Devoted Dexter skulle bli svåra att rättvist återskapa eftersom det bygger på extremt våldsamma sekvenser däribland en lemlästning.