I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-06-26 00:49

Någon komedi?

Tjena, är ute efter en komedi som man kan skratta lite åt. Inte något överdrivet skit som bara blir tröttsamt att kolla på. Något som verkligen har humor.
Något förslag? :)

2008-06-26 02:43
Trion från belleville gick på TVen idag. en gammal favoritfilm. vet dock inte ifall den finns att tanka.
tag ett stycke bro<br>tag ett stycke brand<br>blanda, skrik ageri

2008-06-26 13:08
Be Kind Rewind!!!!!!!!!!!!!!
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2008-06-26 14:22
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-26 14:27
Kung-Fu Panda är soft, inte komedi rakt igenom men ändå soft att kolla på.
Annars: Be Kind Rewind, Strange Wilderness (Överdriven ibland), Walk Hard (Överdriven ibland), Futurama filmerna (Två st.), kolla IMDb annars...
Would I shit you? You're my favourite turd.

2008-06-26 14:43
le triplettes de belleville är en helt fantastisk film! Ett mästerverk. Och visst finns den att tanka.

Be kind rewind är faktiskt rolig, om något seg. Dock ingen hysterisk komedi direkt.

Smala sussie är givet om du verkligen vill ha komedi. Annorlunda, men herre gud så underbar.

Uppskattar du låg humor finns ju tecknat och ex disney som är klockrena och som har en hel del "vuxenhumor" i sig som man inte uppfattade som liten..

Sen finns ju...Borat, forrest gump, kalle och chokladfabriken, little miss sunshine, spermaharen och alla dem osv osv osv
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-26 15:41
adams äppeln. fullständigt brilljant. skön dansk svart humor
when I play doctor, I play to win

2008-06-26 20:37
anniemal F18
Sånt med Disneyfilmer har jag också märkt! Det har hänt att jag köpte nån film när jag var 8 år och sen så har jag kollat igen efter några år, bara för att se hur man tolkar filmen när man är äldre.
Would I shit you? You're my favourite turd.

2008-06-26 20:49
siveri:
Ja men eller hur!
I vissa filmer finns det tillochmed ganska så grova, klockrena, skämt eller saker som man endast märker när man har nått den åldern så att säga. Och i de lite nyare, typ Shrek, finns det en hel del småsaker som barn inte uppfattar eller tänker på, men som är riktigt kul för lite äldre.

Tecknat in my heart (L)

2008-06-27 11:32
Dewey Cox äger!!
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2008-06-30 19:13
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!

2008-06-30 19:31
ooh kom på ett par till!

Eagle vs Shark
Delicatessen

nu vet du om 5 sjukt bra komedier. bara att fixa o se.
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!