I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bloodline - Dokumentär om Opus Dei, Priory of Sion, Jesus - Trailer!

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2008-05-19 23:49

Bloodline - Dokumentär om Opus Dei, Priory of Sion, Jesus - Trailer!

http://www.apple.com/trailers/independent/bloodline/trailer/

För heeeelvete va denna dokumentären verkar fet! Jag älskar Da Vinci koden, jag vill så gärna tro på hela historien (dock gör jag inte det) men denna dokumentären kanske visar mig fel? ;)

Jag har nog aldrig längtat efter att se något så mycket som jag längtar efter denna!

En del av Skåne Massiv.
http://www.myspace.com/skanemassiv
http://www.myspace.com/feffe

2008-05-20 00:01
hehe tänkte precis lägga upp en tråd om den här.
mm den här verkar galet fet.. undrar ju också om den här "da vinci koden" historian.
Trailern är ju råfet vi får hoppas på att filmen är det också
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2008-05-20 01:00
ja sjukt spännande trailer.. är det nån som har koll på om det är en riktig dokumentär eller en sån mockumentär? känns ju lite som en spelfilm förklädd till dokumentär men jävligt spännande om det är äkta.. hur som helst verkar den nice..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-20 01:04
det står ingen genre på imdb men på apples hemsida står det documentary

2008-05-20 01:11
när jag läser från hemsidan så verkar det faktist vara en riktig dokumentär

2008-05-20 01:35
men sluta fan, märker ingen att alla e spelar i trailern?

2008-05-20 08:30
Får hålla med whodini.

Självklart en mockumentary, kommer dock ändå bli intressant. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-21 11:14
Självklart en mockumentary, kommer dock ändå bli intressant. :)"

Definetivt, läste på Total Film att de kommer att säkerligen bli mer kristna filmer från hollywood efter Passion som blev dundersuccè.

2008-10-03 00:42
såg precis den här filmen och ville sparka igång den här tråden igen.

Har kollat runt lite på imdb och bloodlines hemsida, men förstår inte riktigt om det här är en dokumentär eller en mockumentär? och om det är en mockumentär bör det då inte framgå ganska väl? ja såg den här filmen i tron om att det var en dokumentär, men nu i efter hand så verkar det mer vara en mockumentär. massa random saker som inte riktigt stämde i filmen.

2008-10-03 00:57
läste precis att hela grejen var fake, så nu ska ja börja läsa lite om dokumentär filmer innan ja ser dem ^^

2008-10-03 00:58
"Oh my god, it's a body"

Lästips för den som vill ha lite konspriationsteori i Bloodline-anda är Preacher (som skulle blivit en hbo-serie, men det blev inställt p.g.a. att den nye tv-chefen var en fegis).

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-10-06 12:16
Var hittar ni info om filmen? jag googlar på namnet och hittar bara dumheter!
Follow the dao, right about....NOW!

2008-10-06 12:46