I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sanningens ögonblick?

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2008-04-20 21:13

Sanningens ögonblick?

Bara jag som inte alls förstår programidén? Han vinner ju inte alls på att ljuga, det kommer ju då stå att han ljuger och sanningen kommer ju fram ändå? Det enda som spelar någon roll är ju när han säger stopp?

Går på kanal 5 just nu för dom som inte vet vad jag pratar om.

If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.

2008-04-20 21:20
Men han måste svara om frågan blivit ställd.. det handlar ju inte om att han ska svara sant. Det handlar om att han ska få samma resultat som han fick på testet innan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-20 21:24
Ja? Men då har han ju redan pengarna garanterat när han fått frågan. Det är ju inte som att han behöver sitta o fundera på vad han ska svara.. Sanningen kommer ju fram varesej han säger sanningen eller inte.. Han vinner ju absolut ingenting på att ljuga. Det skulle isåfall varit om lögndetektortestet skulle haft fel, men då faller ju hela programmet på det..
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.

2008-04-20 22:02
Har inte sett det men då kan han ju alltså bara ljuga två gånger? Det verkar ju dumt.
Dessutom är väl lögndetektorer väldigt dåliga?

2008-04-21 15:33
Grymt korkat program, var inte underhållande på något sätt.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-04-22 00:37
haha det är fan kul. Men om han säger stopp på en fråga typ som " har du varit otrogen under ditt nuvarande förhållande" är det ju lite misstänktsamt eller hur? Annars är ju bara för honom att svara sant. men sen kommer det ju fråger som "tycker du att du är en bra människa" den är inte lätt att veta om man har sagt rätt på eller inte.. men om man är och har varit en änel till 100% kan man jju ställa up.. jag hade iaf inte ställt upp.
 www.RekFoto.se

2008-04-22 22:39
Fan vad jag garvade när han fick "Falskt" på sista.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.