I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Alien vs Predator 3 kommer... kanske

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2008-04-16 10:59

Alien vs Predator 3 kommer... kanske

It now looks like we can expect to see the battle between the Aliens and the Predators continue in a third film. An anonymous source at 20th Century Fox spoke to Shock Till You Drop.com to reveal that another film in the Alien vs. Predator franchise is a "certainty".

The Strause brothers, who directed Aliens vs. Predator - Requiem, had originally stated that Fox intended to take a "wait-and-see" approach to deciding if a third film would happen. Apparently, the film's $128.8M world-wide box-office, along with it's upcoming DVD release on April 15, were acceptable enough for Fox to greenlight a third film.

The Strause brothers originally stated that the third film would have to continue in space, however since it is unclear at this point if they will return to the franchise, it is possible that this could change once a final script is approved for the film.

The Alien vs. Predator films combine two of 20th Century Fox's most famous monsters - the xenomorphs who were introduced in Alien, and the Yautja, who were introduced in the Arnold Schwarzenegger starring Predator. The two extraterrestrial creatures are natural enemies, and humanity may prove to be the biggest casualty in their war.

Den senaste blev ju väldigt kritiserad, men själv har jag inget emot en 3:a.

Va tror ni?
Vad tycker ni?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-16 11:07
2an var ju grov. Hoppas inte på något PG-13 crap för då kan de lägga ner på en gång.
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor

2008-04-16 13:04
Hur fan ska de lyckas göra en barnfilm av Alien vs Predator? Tror bara det faktum att aliens ser ut som en hög kukar gör det till en vuxenfilm.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!

2008-04-16 17:24
en av de sämre filmserierna. helt askasst. bespara oss trean, orkar knappts se reklamen.
RATED R!

2008-04-17 16:59
Äh säga vad man vill om hur bra filmerna är men de är defenitivt roliga att se. Några folknäsor, sitta och garva när Älgen och Rådjuret tar kål på varrandra. En perfekt torsdag.

2008-04-17 17:26
Med tanke på hur dåliga ettan och tvåan var så låter det ju inte som någon höjdare men man vet aldrig :)

2008-04-18 01:22
Ettan var dålig, men att dom lyckades överträffa den i sämsthet när tvåan kom förvånade mig. 2an var ju inte läskig någonstans, riktigt sämst,  så om trean kommer så lär ju den vara sämre än 2an och då måste dom ju typ ta in ett proffs som uwe boll....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-18 10:36
Vafan, jag hade mycket hellre sett en Alien 5 istället... Gärna nån fet, actionspäckad sak regisserad av James Cameron om en alieninfektion på jorden. Drömma kan man alltid... istället får man den här jävla skiten.
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul

2008-04-18 13:04
internethypen tog tag i mig när det gäller tvåan. jag trodde på allvar att den skulle vara helt ok, i alla fall bättre än ettan. det var den verkligen inte.

en trea blir säkert lika dålig, men som nostalgisk 80-talist hade jag gett den en chans.
Poet

2008-04-18 14:20

"Ettan var dålig, men att dom lyckades överträffa den i sämsthet när tvåan kom förvånade mig. "

Kunde inte ha uttryckt det bättre själv!

At the gates of Eternity...

2008-04-18 14:30
ok bakfyllerulle..  inget man ser fram emot eller betalar för när det väl dyker upp..  det slinker nog bara in med en axelryckning
mama said knock you out

2008-04-18 15:39
Ettan var ju skit kass, fattar inte hur folk kan säga att den var bra, typ en kärleks historia mellan människa och predator? Ööhhh nej tack. Tvåan var ju iallafall lite råare, den skall ju inte vara läskig, ingen predator film har ju varit det överhuvudtaget så självklart så hoppas man att dem kan mixa det bästa från båda filmer i trean.

Mvh En som tyckte tvåan var bra.
" A hat that makes a difference "

"It´s online"

2008-04-21 14:44
jag tycker ettan är en riktigt skön film, 2an lite sämre. ser fram emot en eventuell 3a
www.myspace.com/dressyourself
www.myspace.com/chessurect

2008-04-21 15:05
Haters!! .. 1an var bra , tvåan snäppet sämre men fortfarande sevärdig... hoppas de lyckas bra med 3an! :D
Get Random!

2008-04-21 15:14
Det är ju i och för sig inte helt sällsynt att #3 i en filmserie är bättre än #2, just för att de med tvåan lyckas göra det de inte ska göra och lär sig till trean :)

Nu har jag i och för sig inte sett Requiem, men den olyckan lär väl bli av nån gång - om inte annat så för att jag ska kolal trean ;)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-04-21 15:17
Ge oss en trea!

Sköna popcornrullar som mjukas upp av ett par bärs innan och under filmen! Att snygga bruden blir fastnaglad i väggen är ju så klockrent.