I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-03-21 23:25

Frankenstein 1931

Hej jag undrar var man kan få tag på den här filmen i Lund/Malmö trakten?
Tack

2008-03-21 23:34
bibliotek kanske? annars är internet rätt grymt,
((MAAD))
Lyricist

2008-03-22 00:05

varför inte fråga i närmsta vidoaffär om om uthyrning/försäljning, annars har man cdon.com och sånt, och tro det eller ej, men internet brukar ha många filmer ;)

Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...

2008-03-22 14:26
Det finns ju en del sidor där du kan ladda ner gamla filmer lagligt för att upphovsrätten har gått ut.  Jag försökte googla lite, men mitt internet är stört. Sök bara på typ old movies copyright så hittar du lite men för mig funkar ingen av sidorna, men för mig funkar ingenting

2008-03-22 14:56
Självklart, helt självklart så har jag kollat där. Men de närmaste videoaffärerna har inte ens Men in tights, så jag menar på att jag kanske måste söka mig till nån affär där det säljs unika filmer.

Finns en i Malmö där man kan få tag på riktigt gamla filmer i stil med "Freaks" och den klassiska"Dracula". Kan bara inte komma på namnet.

Internet har långt ifrån allt. Det är en present, så en bränd version känns lite fattigt

Lyricist

2008-03-22 19:23
jaha, om det ska va present kan det ju vara lite klurigare =/ då har jag tyvärr inte så många förslag men kan säga till om jag hör ngt =)
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...