I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lilla Al Fadji & c:o

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2008-03-18 20:05
I take you to the candyshop, let you lick lil al-fadjis snopp.

HAHA!
One day we all gon' die. But when I die, I'ma be so high

2008-03-18 20:44
The_Donut P17

du verkar ha en förkärlek till peruker. weirrrd
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-18 21:16
sjukt jävla rolig serie! :)
wemcrewclickclackgang!

2008-03-18 21:20
jävligt kul också att se mange schmidt och ingen mindre än Mr. Jörgen Kruth göra gästbesök!
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know

2008-03-18 21:34
lilla al fadji är klockren som skit och endel grejer som låg på youtube var lite kul men detta var ruggigt åligt.. fy fan vad lågt det var.. var typ 2 minuter som var roliga i hela avsnittet resten skämdes man bara för..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-18 21:56
Lioness F23

För övrigt så är det helt underbart att "Filip o Fredrik - kåta Sverige" får se på lite blatte humor...klockrent program

Så äckligt jävla sant alltså. ...

Filip och fredrik är riktig svenne humor, riktigt bra att de kom lite blatte humor också för oss miljoner invandra i sverige också..
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.

2008-03-18 22:00
Hehe bra första avsnitt kommer bli bra det här.

Btw var det inte Jörgen Krut som satt som kassabiträde?
Manager

2008-03-18 22:38
johnjohnsson: riktig svennehumor? whatever..

jag gillar massa "blattehumor" som jag antar är motsatsen, också, men tycker fan den bästa "svennehumorn" är fan så mycket bättre..

Vardaglig "blattehumor" kan vara riktigt kul, men de som försöker bygga vidare på idén i form av standup osv (shan atci, özz) är fan oftast helt värdelöst tråkiga.. pinsamt oftast.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2008-03-18 22:55
inte för o va sån men hade jag vart blatte, o haft ett enda uns av självrespekt, hade jag inte tyckt det var var roligt alls. hade nog snarare blitt förbannad
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

2008-03-18 23:01
vad är det för ideer att göra reklam om programmet på nazisidor? Är inte det lågt om något, och försök till nån slags hets och uppvigling? jag tycker det låter skitlågt. inte konstigt att svennebanan blir rasistiska när det dessutom ska separeras som blatte-humor och svenne-humor? nej, mer utbildning till folket och bättre kvalite på tv'n. Ni borde kolla svt nån gång i bland och ut och resa lite för att bredda era vyer.

2008-03-19 00:22
battlen va skön som fan.å ärke fienden som sjöng lille katt ala turkey style va oxå fett skönt. dotterförådet va kass om man sett den första. Men ganska stor besvikelse faktiskt. fast ja diggar al-fadji så mkt att ja garva så fort han öppna munnen :D. I början va kul oxå: inga gussar, INGA FLAAAAAASH!!!
one..!

2008-03-19 00:43
ooookej

2008-03-19 01:18
Hahaha asså om man bott i förorten och känner till mestadels folk som assyrer,araber,juggar m.m. så kan man relatera till mkt som vissa kompisars farsor och sånt, därför det blir aningen roligare =D haha
Big fred när han spelar han snubben med dotterförråd ab så är han exakt som min kompis farsa =D
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice
Toastare

2008-03-19 01:25
one, lägg ner med att kommentera allt. Vi har förstått att du tyckte det var dåligt, fine din åsikt. Acceptera att andra tyckte det var roligt.
Jag skyller allt på Emma!

2008-03-19 01:43
BountyBoo F28

eh ok, vafan e dom här forumen till för då om vi inte ska diskutera i dom? är du seriös?

2008-03-19 01:45
BountyBoo F28

om du sen läser vad jag skrivit tycker jag inte heller att det bara är skit.

Toastare

2008-03-19 01:48
one, jag menade ditt "ooookej" när folk skriver vad de tycker. Man behöver inte kommentera allt. Det andra var relevant.
Jag skyller allt på Emma!

2008-03-19 11:30
MickMästarn P19
inte för o va sån men hade jag vart blatte, o haft ett enda uns av självrespekt, hade jag inte tyckt det var var roligt alls. hade nog snarare blitt förbannad

Endast en jävligt osäker blatte med NOLL självdistans skulle bli förbannad över ett sånt här program.

Tur att man inte hör till den skaran.
"I lay chicks like mother goose"

2008-03-19 11:47
helt jävla värdelöst, bytte kanal innan det va slut. så sjukt dåligt. Stackars program att hamna  direkt efter 100 höjdare liksom..
work some magic

2008-03-24 23:17
men fy fan va kass!!!
En kvinna är aldrig mer allvarlig än när hon talar om för en miljonär att hon älskar honom.

2008-03-25 00:27
vad fan gör dom, youtube klippen man kunde se innan serien började sändas var sjukt mkt roligare..

2008-03-25 00:38
billigare skämt ikväll

2008-03-25 01:02
Det enda värda är Abu's röst!

2008-03-25 01:28
Det känns som att man måste vara blatte för att fatta sig på denna sorts humor, tolka det som ni vill. Jag älskar det!
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!

2008-03-25 10:36
Jag älskar också skiten, cok nice!

2008-03-25 11:22
Haha gårdagens avsnitt var grymt. Fan vad lättroad man är :D
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor

2008-03-25 15:08
Fan vad torr jag känner mig, hahah. Sitter bara som ett jävla frågetecken, fattar knappt ett ord.

2008-03-25 18:40
Dom har sina stunder, men det är inte roligt rakt igenom, fast ändå värt o kolla på. =)
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2008-03-25 18:55
"Hur mycket kostar den... alltså pengamässigt"
No cake for the impurity!

2008-03-25 18:58
Jonka, text-tv 199 finns.
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!

2008-03-25 20:52
Sveriges sämsta skit nånsin på tv?

2008-03-25 23:44
förmodligen ja. stockholm live ligger ju nära i standard, likaså allt Özz medverkat i...

2008-03-26 00:22
mycket roligare på skitsen på skivorna brää
Juventus

2008-04-03 14:24
"Liten boike köpa liten hund, stora boike köpa åsna, man köpa häst! Jag känner man som köpa häst."

2008-04-03 14:44
Tycker det är tyngaste !

Som sagt, svenskar verkar ha svårt me sånhär humor!
Highfive anyone, anyone?

2008-04-03 15:09
de skulle ju kunnat texta skiten,hör ju knappt vad dem säger.

2008-04-03 18:49
Niito P19

Har inget o göra med vilket land man kommer ifrån.. Alla har olika humor..
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2008-04-03 19:05
GZARZA P18

Vissa saker i det här programmet förstår man inte om man inte är av invandrarbakgrund eller har umgåtts med invandrare och kan lite arabiska osv.

Till exempel när abu hassan var inne i apoteket och ville ha olivolja till sina fötter och sa "zayton" då dog jag av skratt. En sån grej kan man helt enkelt inte förstå eller tycka är roligt om man inte kan arabiska. Abu hassan slänger in ord på arabiska titt som tätt och varje gång låter det lika roligt.

Sen hans uttal överlag är ju så jävla perfekt så det inte finns. Det är det som är roligast i programmet tycker jag.

Så jo, det spelar roll faktiskt lite roll vilket land man kommer från om man tycker det här programmet är roligt. Vissa grejer kan man helt enkelt inte relatera till och känna igen om man inte är invandrare/arab eller helt enkelt har hängt en del med araber(jag vet att många svenskar med blattepolare känner igen mycket grejer med).
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-04-03 19:09
marvingaye P22

det e fortfarande så jävla plumpt och poänglöst

2008-04-03 19:16
one

Vet inte riktig vad du hade förväntat dig av det här programmet.

Vilka humorprogram gillar du och vad finns det för "poäng" i dom?

2008-04-03 19:16
riktigt*

2008-04-04 07:40
"Skitäcklig mat vafan..." är fortfarande det jag minns bäst. Abu Hassan är dock lätt grymmast. Synd att jag aldrig hör vad han säger (vilket bara gör det ännu roligare).
A historian is a prophet in reverse

2008-04-04 11:03
har bara sett första avsnittet men höjdpunkterna var ju scenen i apoteket och badhuset:D

Poet

2008-04-04 13:27

Seriöst, ingen har bett er kolla på skiten om ni inte vill eller hur? Låt bli och
låt oss som tycker det är kul få kolla på det, såja nu kan ni gå tillbaka till era
sing along program.
What I said, yo!

2008-04-04 20:49
marvingaye P22

Mjo men om man förstår, så spelar det ingen roll vart man kommer ifrån.

Producent

2008-04-04 21:20
känndes mer som ett barnprogram för snorungar runt 14-15 år som sitter i förorten o röker brass.....såg första avsnitter, tror jag såg 5 min eller så sen va det bara i zappa till nått annat...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2008-04-04 23:56
Jag diggade inte alls.

2008-04-06 02:15
patetiskt jävla skitprogram, totalt befriat från humor i min mening. känns som en jävla ronny och ragge rip off fast med invandrar stereotyper i huvudrollerna.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!

2008-04-06 09:58
Så går det när man gör en serie ifrån sketch-karaktärer

2008-04-06 10:33
Shit värsta kostymen. den måste kostat laxen! Ett och fem kanske!