Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Verkar riktigt skön, denna ska ses.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
haha väntar spänt. fast det där med att röka i 30dagar är ju knappast något unikt, vad som ska bli kul är dessa tester som flashar förbi trailern, se vad de visar på.
HMOR
"haha väntar spänt. fast det där med att röka i 30dagar är ju knappast något unikt, vad som ska bli kul är dessa tester som flashar förbi trailern, se vad de visar på." Men det är unikt att dokumentera det för allmänheten. Nu kan alla äckliga antiknarkmänniskor kanske förstå att brajj inte är sån big deal.
njut
Doug Benson är en av mina favorit stand-up komiker så måste se den
explicit, som så många andra pro weed filmer/dokumänterer, kommer förmodligen även denna bara nås ut till dem som redan är liberala, iaf i sverige. De skulle vart nice om en pro weed film/dokumänter kunde bli bioaktuell, då kanske skulle några anti knark folk öppna ögonen. Men tom då skulle de vara främst folk som redan är liberala som skulle se den. Nån som vet när filmen the union släpps? den verkar ännu mer intressant än den här
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
Hade varit lite intressant om det var en helt färsk kille, men killen är uppenbarligen alldeles för sönderrökt länge, och har antagligen rökt like mycket dagligen under 30 år som vi kommer att få se honom göra i dokumentären. Dessutom främjar den knappast några legaliseringstankar, utan motverkar dem snarare. Vilken normalt funtad människa kommer att ändra inställning till en drog för att de får se en missbruka missbruka den under 30 dagar?
Seqonds X20
det är säkert sant, men det BORDE inte vara så, lika lite som det bara var tjockisar som såg Super Size Me. borde inte ALLA som är det minsta intresserade av cannabis, alltså även de som inte tycker att det borde legaliseras, tycka att en sån här film är intressant? läkarna i den lär ju vara så opartiska som möjligt, så kanske kan man få fram en neutral bild?
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
Varför skulle läkarna vara opartiska? De har självklart bett känt läkare positiva till cannabis medverka, alternativt frågat läkare efter läkare tills de hittar en åsikt de gillar.
Jag har aldrig rökt i hela mitt liv, varken vanliga cigarretter eller droger i rökform. Men efter att ha sett trailern blev jag ääckligt sugen på att börja bli knarklangare, man kan ju inte gå med förlust när det finns en sådan stor efterfrågan och så många biprodukter av en singel produkt, rökat. Kan dock bli en intressant film.
Jo, lukrativt och knappt straffbart är det att sälja röka, särskilt om du inte röker upp allt själv, har lite tålamod, och inte är en allmänt knasig knarkare.
knappt straffbart är det att sälja röka här finner jag inget annat val än att slänga in lolololololol n00b vafantroru?
HMOR
Hmm, det är knappt straffbart att inneha röka. Innehav av cannabis är ringa narkotikabrott upp till 59 gram, sedan normalgraden upp till 2 kg. Kan de bevisa uppsåt att sälja kan du inte dömas till ringa, men det sker aldrig. Säljer du och håller dig till att ha under ett halvhekto på dig får du aldrig mer än strafföreläggande/dagsböter. Det är inte ett högt straff med svensk räkning. Noob kan du vara själv, jävla färsking
lol johanone, 2005 bytte dom till 30gram är grovtnarkotikabrott :)
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
johanone P21
jo, det är såklart sant. jag borde ha skrivit "borde" där med. det är alltid fjantigt att ha partiska experter, men de positiva läkarna kanske var de enda de kunde hitta som var tillräckligt pålästa för att verka som om de visste vad de snackade om...
rostad P19
nää? ringa upp till 60 g, normalt upp till 2 kg är vad jag alltid hört?
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
johanone P21 men dåså då är det ju bara för dig att starta din lukrativa karriär med dina 500g, som du givetvis inte har cuttat upp utan som du helt sonika väger upp när det är säljtillfälle, vågen har du givetvis i röven.
HMOR
rostad, totalt och komplett bullshit Dj_josh, äh, väg upp allting när du hämtar det, dumpa det mesta någonstans där du inte är skriven, sen kränger du av det bit för bit. Du dubblar dina pengar och hämtar nytt, det är lukrativt...
Tamburinman, iof skrev du "lär", my bad.. Dock "lär" det inte vara så ;) Dj_josj, ska man vara så jävla hiphop som du verkar vara kan man ju alltid bara bita av en knatsch, sen när folk klagar ber man dem suga kuk
johanone: han röker inget i 30 dagar.. och sedan börjar han efter 30 dagar .. för att mäta skillnader osv. Har man sett Doug Benson innan så är denna film mer om humor än att bevisa något. Filmen ska dessutom tackla problemet i Californien där det medical marijuana finns fast DEA har gripit dem som säljer det då det fortfarande är en federal offence.. så kan vara lite intressant med.
Recension av filmen
Okej dryice, då finns det i alla fall någon poäng med filmen.
johanone P21 har du någon som helst erfarenhet av det du pratar om?
rökt dagligen under fyra år och sålt till och från under den tiden, varfrö undrar du det?
Skulle vara intressand att se den
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
johanone P21 därför att vissa av dina uttalanden tyder på något annat...
DJ_josh: snackar du om gatuförsäljning nu eller? rätt kortkat sätt att bedriva knarklangning i sverige.. självklart väger man om jman säljer upp vid säljtillfälle med en våg som ligger i närheten av den plats man är på och självklart springer man inte runt med det på gatan.. har ett tal vänner som torskat med stora nämnder cannabis och blivit dömda till enbart böter eller det och skyddstillsyn ett tag, och då trots att de varit dömda för våldsbrott och liknande innan, känner många som torskat när de langat men ingen som fällts för försäljning så det lutar ju åt att johanone har helt rätt.. vet inget om exakta mängder men för att fällas för överlåtelse får man fan ha otur när det gäller cannabis det är det inget snack om.. med det ur världen så kommer det bnli en väldigt intressant film, mest ur de perspektiv som dryice nämner men ska faktiskt bli intressantatt se testerna, hoppas de är någorlunda väl utförda iallafall.. kommer bli jävligt rolig hur det en är..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
rostad, haha va snackar du om pajas.. ringa e upp till 60 g
Känns som väldig offtopic nu... håll er till filmen från och med nu
När kommer den ut egentligen? Teasern har ju legat på Youtube i 2 år :)
HELL YEAH!
Red Motion Music
good stuff
maran, ah, då har jag lärt mig något nytt.. Har alltid tittat på "Joined: X years ago".. :D
"maran, ah, då har jag lärt mig något nytt.. Har alltid tittat på "Joined: X years ago".. :D" ahahaha no shit youre a stoner men ja, är det nån som hört nåt om realease datum?
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence
Release Date: 20 April 2008 (USA)
(
imdb )
Göteborg på låtsas.
Intressant!
Klart att det är release date 20/4, det är ju den internationella rökar dagen :p Ska helt klart bli intresant att se denna.
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Papalagi.. Hahah, fifan roligt! Tänkte inte på det. Skall bli intressant att se, som sagt. Hoppas den är lika seriös som jag har för mig att den verkade.
Göteborg på låtsas.
shoulda figured... :D
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence
hobbs: Den ska inte vara så seriös. Doug Benson kan typ inte vara seriös :)
Ska bli intressant att se.
Should I Smoke Dope? BBC-dokumentär med brud som röker i 30 dagar, kikar nu.
Haha de skjuter THC i filmen
johenone: länka då :)
been there done that
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Producent
2008-04-27 23:50
Blir interessant o se hur shonnen klarar av testerna choook beng. Ska lätt se denna när den e ute!!!
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
rolig film, antagligen ännu roligare om man ser den while high. synd a den inte var en gnutta mer seriös dock.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
den va små rolig
krrrrrrrra
dom har ju hittat helt fel snubbe iaf..
Kom ihåg kids: 500 g för försäljning + 1 kg innehav = 2,5 år i finkan i Sverige! (Hände min kompis) Anyway, filmen var rolig, önskar att jag hade rökt, blev sjukt sugen när de visade alla burkar och jointar and what have yous! Jag hade inte förväntat mig att den skulle vara en seriös och undersökande film med uppdrag att spränga alla myter om marijuana så jag blev inte besviken. Det jag hade väntat mig var att en komiker utav nyfikenhet skulle se vad det skulle ha för påverkan på just honom.