Ang Marvelfilmer, copy + paste från en annan tråd, posta top 3
Top 3 Best Marvel Films 1. Spiderman Trilogy 2. X-Men Trilogy 3. Blade TrilogyTop 3 Coming Marvel Films 1. X-Men Origins: Wolverine (2009) 2. Magneto (2009) 3. Iron Man (2008) Top 3 Announced Marvel Films 1. Deathlok 2. Black Panther 3. Nick FuryTop 3 Worst Marvel Films 1. Nick Fury: Agent of SHIELD 2. Generation X 3. Hulk Man-Thing har jag inte sett och ankjäveln ska vi inte ens tala om, haha.. //Följ mallen och posta, :)
Top 3 Best Marvel Films 1. Spiderman 2 2. Blade 3. SpidermanTop 3 Coming Marvel Films 1. Punisher: War Zone (2008) 2. X-Men Origins: Wolverine (2009) (mest för Deadpools ryktade medverkan) 3. Iron Man (2008)Top 3 Worst Marvel Films 1. Nick Fury: Agent of SHIELD 2. Blade Trinity 3. Elektra Jag skippade de utannoserade då jag inte har någon direkt koll på vilka de är.
The absence of evidence is not the evidence of absence
Dvs, Top 3 mest se-fram-emot-filmer som har utannonserats men inte fått exakt datum osv än. Om Deadpool ska vara med i Wolvie's film vore det cok nice.
deadpool o gambit är castade till wolverine
Tråd dödadar!
Yep, inga andra som vill skriva? Äh, tråkigt att det inte finns några marvelfans på whoa, men men, släng tråden då..
Top 3 Best Marvel Films 1. Spiderman 2 2. X-Men 2 3. BladeTop 3 Coming Marvel Films 1. Hulk 2 (2008) 2. Wolverine(2009) 3. Iron man (2008) Top 3 Announced Marvel Films 1. Spider-man 4 2. Spider-man 5 3. Spider-man 6Top 3 Worst Marvel Films 1. Ghost rider 2. Daredevil 3. Fantastic 4
Awax Yo, är femman och sexan announced? Btw, Hulken 2 är nog bara Hulken, ingen uppföljare, snarare nyinspelning (kanske för att den förra var så jävla wack, ;) Tack för inlägget!
Uppenbarligen ingen som sett vare sig "
Generation X " (i och för sig en TV-film, men ändå) eller "
Fantastic Four ".
Captain America är i och för sig en fascinerande bit den också, men inte i närheten av de tidigare nämnda storheterna ;)
Hittills så är väl Spider-Man-rullarna med Tobey de enda som faktiskt hållit viss klass, för X-Men var en bit under all kritik (nej, det går inte att langa ihop ett par decenniers karaktärsutveckling och intriger till några timmars jolmande) : /
10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Generation X har jag sett, den hamnade på nummer två på min sämsta lista, hehe.. Fantastic Four (gamla) minns jag inget alls ifrån, Captain America har jag aldrig hört talas om, haha, :D Kommer nog inte se den iaf.
Ah, missade faktiskt att du skrivit den :) I och för sig har jag itne sett Nick Fury-filmen, men den kan omöjligt vara sämre än Generation X :D Det är ett bra val att inte kolla Cap-filmen, Red Skull ser ut som att han har en hockeyhjälm på sig :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Hehe och Fury i nämnda film spelas av Hustle the Hoff! :D Posta gärna en egen lista Mabs, //Pz
Okej, jag ger mig, den vinner nog hands down :D Kan tyvärr inte langa in en ordentlig listning i och med att det ju (i mitt tycke) inte gjorts någon riktigt bra marvelrulle (även om spider-man-filmerna är acceptabla), utan det får helt enkelt bli "Worst 3": 1. Nick Fury - Agent of S.H.I.E.L.D. - som, osedd, får knipa platsen p.g.a. Hasselhoff. 2. Generation X - TV-film som inte borde släppts från konceptstadiet. 3. The Fantastic Four - Filmen som inte ens var planerad att släppas. Skådisinsatserna är under all kritik och enda orsaken till att den inte kniper förstaplatsen är att det är mindre karaktärs- och kraftförändringar än i FF från '05 (samt att även Thing faktiskt är mer lik serien). 10-4, over...
Hehe, fett, inga filmer som du ser fram emot då? Både såna som ska göras men är TBA och de som fått releasedatum? Är ju en hel del på gång. Sen håller jag med lite om X-Men filmerna men jag tvingade mig att frånse hela storyn seriemässigt och valde att bara ta det för vad det är, en X-Men saga i Marveluniversumet och då blev iaf ettan och tvåan ganska njutbara, trean var lite sämre.
I och för sig så kan nog Howard the Duck hamna i samma kategori som Spider-Man, för den har ju också mycket av seriens element (och framför allt en acceptabel omdaning av "hjälten") :) Av de som nämnts i den här tråden så vågar jag nog bara se fram emot Deathlok - för det kan bli en riktigt bra film utan att ändra så särdeles i historien :) 10-4, over...
Don't mention the duck! Haha! Deathlok hoppas jag mkt mkt mkt på, nr 1 på min se fram emot lista på TBA filmer.
The Punisher<3<3<3<3<3<-----------<<<
GAIA P26 gale ann hurd som hjälpt till att prodda de förra soider-man filmerna har utlovat 3 till. så man får ju bara hoppas.