I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Barnprogram med svart "levande" vatten....hjälp!

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2008-02-16 10:42

Barnprogram med svart "levande" vatten....hjälp!

Någon som kan hjälpa mig, jag har en del minnen från ett barnprogram som innefattade pirater och svart "levande" vatten. Någon prins eller nått skulle åka över haven och hitta speciella saker. Piraterna var skitfula och det svarta vattnet var farligt, det är typ allt jag kommer ihåg.

Någon som kommer ihåg namnet på detta underbara barnprogram? =)

MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2008-02-16 11:12
Piraterna, hmm. Jag älskade detta, snubben i huvudrollen ser lite alvisk ut va?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-16 11:50
Det hette Pirates of Dark Water

På svenska blev det Pirater i Mörka Vatten.

Cheers! :)
There must be a beginning of any great matter, but the cuntinuing unto the end until it be thoroughly finished yields the true glory.

2008-02-16 23:13
hahaha det var så enkelt asså =)! Tack så mycket!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Redaktionen

2008-02-16 23:47
aaa shit den här serien har ja tänkt på som fan. minns att jag älskade den när jag var liten. när de åkte runt och skulle hitta en massa juveler eller vad det var.. tackar!
niggaz want me to rhyme? $3,99!

2008-02-17 02:00
Damn! kommer ihåg dendär. Det var något avsnitt där dendär fågelliknande saken var vid en by med dom där det var andra likadana, som åt av typ förgiftade meloner som gjorde dom onda. Något sånt, coolt hursom

2008-02-17 12:39
hahaha OMG, nostalgi, eller mer deja vú..
fullfjädrad när jag kickat en gås..

2008-02-17 13:43
varför har den onda piraten en sjukt bögig rosa fladdermus/flygande apa med regnbågsfärgade vingar? det är väl inte så ont liksom.

2008-02-17 18:37
Fyyyyyfan Vilken nostalgi! Har tänkt sjukt mkt på det här programet!

2008-02-17 23:53
Delay: Det kallas för Darkwing Duck-syndromet - efter en annan känd serie som slutade abrupt...vad var det den där serien hette, hmmm.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-18 00:11
darkwing duck kanske :D
INGA TJEJER PÅ INTERNET!

2008-02-18 02:07
hade Darkwing Duck verkligen en handling? vad var det isåfall man inte fick reda på? minns inte

2008-02-18 18:48

Darkwing Duck-syndromet kommer från säsong 4s första avsnitt, där Taurus Bulba, maffiaboss-tjuren som dog i Säsong 1s andra avsnitt, återupplivas som Steerminator. Steerminator har sönder brottsyndikatet FOWLS högkvarter och drar iväg för att slåss mot Darkwing. Avsnittet var del 1 av 2, men Disney bestämde sig för att "pulla pluggen" på showen, så man fick inte veta hur det slutade.