Råa Filmer,
Hej, Såg just rambo 4 och blev sugen på sjukt fucking råa filmer. Tex, Saving private ryan, We were soldiers, Rambo 4(sjklart) osv. Någon som kan ge exempel, Måste givetvis inte vara biopremiär filmer, old shit counts too.
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
Konsertbesökare
2008-02-12 17:08
De filmerna nu nämnde är långt ifrån sjukt fucking råa.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Planet Terror, Itchi The Killer
// be the change you wanna see in the world
^^ Jo jo, Men om jag säger såhär. Actionfilmer/krigsfilmer som inte är censurerade, dvs mycket grafiskt våld. ?
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
rambo4 ?
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
straightheads!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
shoot em up hahahahaah morötter altså...
Producent
2008-02-12 20:03
August mordum är rugged like a motherfucker.
Irréversible
Walking the street of dreams
Piru_luv P15 Saving private ryan, We were soldiers, Rambo 4
Råa filmer vart då om jag får fråga?? Bara för attt rambo skjuter en pil eller vad de är han använder sig av i den här "pengar i kontot filmen"?
Som kaninen sa när han inte fick nåt att äta, Klurigt.
house of a thousand corpses
Hard Boiled borde vara precis vad du letar efter
Natural Born Killers, Ichi The Killer
- : Swing Down Sweet Chariot And Let Me Ride : -
The Marine, haha.
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
300 sin city = båda innehåller vackert våld av frank miller
i'm always telling the truth even when i'm lying.
bolla biff// Sett trailern?
haha... "vackert" våld...
Kultursnobb
Ultravåld á la A clockwork orange.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
The Killer A better tomorrow 2 Dom är väll ganska råa också? Born to fight? hmmm. Sen måste jag bara fråga, lite OT... Men vart är ultravåldet i A clockwork orange?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skit samma, men det var väl ändå den filmen som myntade uttrycket "ultravåld" om jag inte missminner mig? Är även splatter rått för trådskaparen?
Det var inte meningen att låta dryg. Ber om ursäkt om jag gjorde de. Annars är Nekromantik filmerna rätt råa ;)
Skit samma, men det var väl ändå den filmen som myntade uttrycket "ultravåld" om jag inte missminner mig? Det var ju i Nattbuss 807 som uttrycket myntades. - "Sätt på Clockwork Orange så vi får se lite schysst ultravåld!" (Ungefärligt citat)
Uttrycket är från filmen A Clockwork Orange.
30 Days Of Night. Lite rå iaf hehe
Ta något av Takashi Miike och Takeshi Kitano. Bör vara precis vad du är ute efter :P
"Uttrycket är från filmen A Clockwork Orange." Det stämmer ju.. my bad.
Yes!!! I win, I win!
"Uttrycket är från filmen A Clockwork Orange." det kommer från boken "A clockwork Orange"
Aah.. ännu en twist. Nu känner jag mig inte lika dum, även om jag hade minst rätt.
ichi the killer är överskattad, så speciellt brutal är den faktiskt inte.
K.I.S Killaz In Suits
För någon som tycker att Rambo och Saving Private Ryan är brutala filmer så är nog Ichi precis lagom :)
salo - 120 days of sadomi
http://www.homage.nu/
Sök på "snuff" med t ex Limewire eller Warez :) Jag lyckades hitta en revolveravrättning av en kvinna på det sättet. Visserligen inte äkta snuff, men det är ändå rått...
I tego arcana dei!
Salo är ju mer äcklig än rå..
min polare snackade om nån film som hette Dog Bites Dog! den verkar bra, nån som har sätt den?
// be the change you wanna see in the world
dekay haha, det var snällt sagt av dig :)
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
Konsertbesökare
2008-02-29 12:48
förvånad att ingen nämnt eastern promises
http://www.sthlmmd.se