I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad skrammer mest?

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2008-02-11 06:56

Vad skrammer mest?

Vad skrammer mest i skrackfilmer? 

A:Seriemordare(Verkliga personer)?

B:Overnaturliga varelser?

Intresserad och se vad som skrammer folk mest. Har tankt pa det ett tag

Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!

2008-02-11 09:53

B skrämmer mig mycket mer än A. A e redan självklart, man vet att grannen kan vara en mördare och jag e inte speciellt rädd eller intresserad av att en till kan vara det.

B skrämmer mig mer då man aldrig vet vad som kan poppa upp eller liknande, vilket man oftast vet i A.

En del av Skåne Massiv.
http://www.myspace.com/skanemassiv
http://www.myspace.com/feffe
Lyricist

2008-02-11 12:26

det skrämmer ju på två helt olika sätt, ta tex saw, det är ju bara Sjukt men ändå ngt som kan  hända vem som helst när som helst... medans ett "monster" är lite brutalre då det är jävligt svårt att klara sig undan när en 300 meters grejj kommer o e hungrig, Grannen med psykiska störningar e ju betydligt lättare att ta död på ;)

Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...

2008-02-11 13:34
90% av all skrämsel i skräckfilmer är plötsliga dissonanta ljud följda av att någonting kladdigt kommer in i bild en bråkdel av en sekund senare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-11 13:49
Seriemördare no doubt. Dahmer,Tjikatilo och Ed Gein är en trio väldigt sjuka individer som samtidigt är kusligt fashinerande.

2008-02-11 13:56
Jag tycker endast att övernaturliga grejer e läskiga. Blir mer äcklad av typ Saw och sånt.
Blair Witch Project är en enda film som skrämt upp mig rejält och lämnat bestående men.

"The oldest and strongest emotion of mankind is fear and the oldest and strongest kind of fear is the fear of the unknown."

2008-02-11 23:04
jag håller med the_real_apa om allt han sa

blair witch project var så rysligt läskig..

fast jag tycker the grudge var läskig med..
CH klad o dä

2008-02-12 02:46

Övernaturliga saker är fan läskigt. lägg till trallande barnkörer a la jurtjyrkokården och jag kan inte sova ordentligt på flera dagar.

Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know

2008-02-12 03:16
gillar när det jusst är spöken med i bilden

2008-02-12 05:06
amerikanska versionen av the ring skrämmer livet ur mig
Manager

2008-02-12 06:11
Alternativ A är fascinerande och alternativ B är oftast skrattretande.
Redline!