I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-01-30 23:37

Mtv - Scarred

Sänds nu och verkar gå ut på att visa skarriga klipp på folk som skadar sig grovt i samband med utövande av extremsport. Roligt men helt klart ett steg för långt efter Jackass.

HMOR

2008-01-30 23:43
nej vafan jag ändrar mig, inte det minsta kul, enbart skabbigt!
HMOR

2008-01-31 00:26
Det är ju riktigt dåligt, enligt mig. Jag tycker det är sånt här som CNN borde bitcha om...
 yessir!

2008-01-31 00:37
Ja det e sådär asså, hehe.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-31 01:32
bästa programet som går på svensk tv heltklart!
skadeglädje är gott!
 hej hej

2008-01-31 02:01
Om du håller på med nån extremsport själv o kollar på det där så är det rikigt OUUCH o kolla på alltså. Kul vet ja väl inte om det ska va men...

Tycker programledaren är lite väl jobbig men...

Nån som såg när en Bmxåkare missade o körde rakt in i en betong vägg me ansiktet?? Shiiet säger ja
"The best happen too those who made the best of what happend".

2008-01-31 11:39
ArtiLect P22

Han som körde in med huvudet i betongväggen är det klippet som satt sig fast i min hjärna.. skrattade så jag höll på att dö hahahahaha..fruktansvärt roligt!
 hej hej

2008-01-31 11:48
Programledaren är dryg och klippningen är ännu drygare, men det är kul att se när folk gör illa sig, även fast det gör ont på mig att se när nåns ben sticker ut eller när nån arm bryts på mitten så det knakar sådär ashärligt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-31 12:21

Vilken djävla låtsas-sunkig låtsas-rockare till programledare, hårsprays-drägg. Jänkare är dålig på att vara sunkiga.

Intressepenisen hårdnar!

2008-01-31 13:39
Är inte programledaren sångaren från Papa Roach? Liknar honom iaf..

2008-01-31 13:48
My name is Jacobi and im a douche.
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!

2008-02-01 16:15
Jo det är sångaren ifrån Papa Roach. fyfan va sliskigt utseende han har ftått på sistone..

Underhållande program faktiskt, även om man tycker synd om de som skadar sig så tycker jag alltid det e kul när man vrider o vänder på sig åt såna där saker

2008-02-01 16:23
Förlängning av Jackass vet jag inte riktigt. Känns mer som en förlängning av "roliga klipp på internet eran" förlängning! 

För det mesta har man ju redan sett på just "internetS". ; )
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....

2008-02-01 17:41
Har svårt att kolla på sånna klipp, men har ännu svårare att låta bli. Skriker bokstavligen av ångest när jag kollar. Bra program och bra att dem visar sånt så snorungar kanske tänker två gånger innan dem försöker filma egna trix utan erfarenhet.
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------

2008-02-01 18:00

Undrar hur många videos det finns på ungar som tar ihjäl sig framför kameran när de kollat på Jackass, särskilt där runt 2000-2001 eller när det började sända.

Intressepenisen hårdnar!

2008-02-01 18:00
Finns väl ingen kille som var ung när Jackass började sända som inte gjort egna Jackass-filmer.
Intressepenisen hårdnar!
Producent

2008-02-01 19:49
Vidrigt program. Visst, det är kul att se när folk slår sig sönder och samman. Men jag vill fan inte ha närbilder på feta jävla köttsår upptryckt i nyllet var fjärde sekund.

2008-02-01 20:42
Lyckligtvis handlar klippen i fråga inte om folk som medvetet gör idiotsaker där utgången är rätt självklart utan mest om sådant som uppstått i samband med s.k. sportutövning. Däremot är programmet otittbart p.g.a. programledaren, lite på samma sätt som att man inte kunde se på Americas Dumbest Criminals p.g.a. den krystade mästrande berättarrösten (något som börjar hända med Efterlyst efter att herr Aro fått för sig att han ska tala till gärningsmännen).

2008-02-01 22:19
Jobbigt program, man mår dåligt av att kolla på det, men om man lyckas zappa över på det så är det omöjligt att stänga av :D
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2008-02-02 13:13
För övrigt är stunderna när Hasse Aro, svenska folkets beskyddare, talar till skurkar i direktsändning något av det mest underhållande som TV3 någonsin haft att erbjuda. Hasse Aro, självutnämnd rikspolischef.
Intressepenisen hårdnar!

2008-02-02 14:44
usch hasse aro börjar fan bli gammal å grå...

2008-02-02 15:29
sjukt äckligt program! Tål inte att se sådana klipp..
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2008-02-02 22:47
Så ni menar att dom gör illa sig på riktigt?!

Jag såg ett avsnitt, eller kollade 5 min kanske, en snubbe satt och käka sushi eller nåt, sen fick han en allergisk reaktion tror jag, och det slutade med att dom la upp snubben på ett bord och karva upp ett hål i magen på han och drog nåt ur magen!

Menar ni att det är på riktigt alltså? Jag trodde det var nå dåligt skämt:|

Mår lite illa nu...
Two negative signs is an equal sign = Multiply double negative you get a positive all the time.

2008-02-02 23:08
Du måste kollat fel program? eller? Dem klipp jag sett så är det bara trick som gått snett o dem slagit sönder sig.
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------

2008-02-03 00:49
Nu blir jag osäker... Jag kanske kollade på något annat än det ni pratar om.
Men det gick på mtv iallafall, undrar vad det var för program :p
Two negative signs is an equal sign = Multiply double negative you get a positive all the time.

2008-02-03 00:57

Det du pratar är ett annat program som heter, room 401.

2008-02-03 02:33
okej men det är väl inte på riktigt?

2008-02-03 05:37
ööh, nej.
Intressepenisen hårdnar!

2008-02-03 08:13
Öhm, den här tråden handlar alltså om skateboard-, cykel- och inlineåkare som åker på rejäla smällar när de gör tricks.

2008-02-03 17:17
Ja i huvudsak extremsporter. Men det har även visats klipp i andra dicipliner, t.ex. tyndglyftning och rena dumheter hemifrån gården liksom =)
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2008-02-03 17:33
Är jag sjuk som tkr det är jävligt underhållande? Haha..
Dock var det ett klipp häromdan som nästan var för mkt..

Han som slog i bakskallen och fick ett anfall och började skaka och stöna.. fy.