I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Boken, "mvg i allt"

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2008-01-24 20:52

Boken, "mvg i allt"

Är det någon som har läst den

Är den köpvärd? för ca 200 kr

Har den något extra, alltså är den bättre än studietipsen man kan hitta i något form på flashback eller var som helst på nätet?

2008-01-25 07:04
Han som har skrivit den va på p3 för ett ta sedan. Han verkade helt bäng om du frågar mig.
Om d nu kan hjälpa dig...

2008-01-27 00:09
Vad menar du med att "han verkade helt bäng"? Lite detaljerat tack :)
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2008-01-27 02:56

Jag tycker inte han ger ett seriöst intryck. Till att börja med ger han mer eller mindre samma tips oavsett ämne. För det andra så verkar han mer fokuserad på att prestera till ett specifikt tillfälle, vilket oftast leder till att man inte kommer ihåg vad man läst ett längre tag, vilket i vissa ämnen är en nödvändighet. Skulle vilja se honom ta tag i en omotiverad dyslektiker som har damp. I synnerhet eftersom han lovar att hans metod funkar!

2008-01-27 09:27
Precis som medoria skriver så verkar han endast utgå från sig själv. Hans "tips" fungerar alltså endast med premissen att eleven som läser boken har samma utgångspunkt, både socialt och kunskapsmässigt, som författaren.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.

2008-01-29 13:36
Min kompis fick det, han har bläddrat genom, men han säger att det verkar vara mest tips för att smöra >.<
Most~

2008-01-30 11:26
haha, jag läste någonstans att hans bästa tips var just att ställa in sig hos lärarna. Verkar inte speciellt seriös nej!
!!!!!!!!!!!!!!!!