I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stjärnorna på Slottet, jävligt värt.

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2008-01-16 01:52

Stjärnorna på Slottet, jävligt värt.

Är det bara jag som kollar denna serie? Vill ni se något fantastiskt fint, så kolla in Peter Stromares berättelse om hur han började med teater.

klipp in URL i mediaplayer

http://www.svt.se/content/1/c8/01/02/25/47/STJARNORNAPASLOTTET_JG45TD.asx

29:45 in i filmen. Fantastiskt.

"Ask your crew if I'm nice, they all say true"

2008-01-16 03:59
så värdelös och tråkig, men det är ju bara min åsikt.

puss
"There's an apple in the pussy mouth..."

2008-01-16 04:26
Peter Stormare är fan underbar. Men är de andra avsnitten lika bra? Jag menar, de andra på slottet verkar inte riktigt vara lika intressanta personer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-16 07:36
De andra avsnitten är väl så där. Arjas avsnitt blev jävligt trist efter ett tag men hade ändå sina komiska poänger, som när Härenstam hånar Stormares snorre. Härenstams avsnitt var ändå rätt bra. Själv kollar jag på det för att Ekland är så jävla rolig. Hon är asnegativ hela tiden och fäller sjukt roliga kommentarer.

2008-01-16 21:02
Ja, dom andra är ok, men inte lika roliga.

Britt är fantastisk, kvinnan har ju typ ingen självdistans alls. Haha

Skulle vilja se förra årets säsong.
"Ask your crew if I'm nice, they all say true"

2008-01-17 18:23
Stormare skulle jag gärna ta ett par kalla ihop med... verkar ju störtskön.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-17 22:06
hat följt denna säsong, och det var första gången en tår föll under stormares bidrag...shit har helt ändrat min inställning mot honom. har enbart sett honom som arrogant innan.

2008-01-17 22:06
har*

2008-01-24 15:07

Såg Britt, Stormare & Härenstam. Härenstam var bara som ett roligt inslag medan Brittan o Stormare var jävligt häpnadsväckande.