I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Conan O'Brien har skaffat sig ett fett jävla skägg

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2008-01-11 18:40

Conan O'Brien har skaffat sig ett fett jävla skägg

Den absolut roligaste tv-personligheten, alla kategorier, genom alla tider (nåja, men bra jävla nära), slog fullständig knock-out på mig idag när jag knappade på tv4+ för lite skön eftermiddagsavkoppling. Conan O'Brien var tillbaka i rutan efter cirka två månaders jobbig frånvaro och han bjöd på en minst sagt oväntad överraskning.

Det har varit den pågående strejken
bland manusförfattarna som varit orsaken till det temporära breaket, och även fast konflikten (så vitt jag vet) inte ännu är löst, har cheferna på NBC beslutat att låta allas vår favorit tillbaka i etern. Upplägget på programmet är lite annorlunda, men det håller fortfarande mycket högklass.

Överraskningen Conan bjöd på var att ett massivt slutspelsskägg nu befann sig, där endast irländsk, blek hud tidigare synts till. Hela hans väsen blev en smula mer hård, lite mer manlig på något sätt, men det tog ett par minuter innan mina ögon hann vänja sig. Så här i efterhand känns hans nya stil helt rätt och det är lurigt och konstigt att han inte fixat till detta tidigare.

Bilden “http://backseatcuddler.com/wp-content/uploads/2008/01/010208_conan_obrien.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.


Spontana reaktioner?

Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.