Skins säsong 2 [SPOILERS]
Undrar hur det kommer spela ut sig med tanke på vad som hände med Tony i sista avsnittet av säsong 1. Trailern är jävligt smutsig och rå. Michelle står utanför, Sid ser lika jävla uppgiven ut som alltid, Anwar har fått en brud på halsen och Tony ligger under vatten. Det är bara att spekulera ;)
Det är ju såklart Cassie som står utanför, inte Michelle.
Ser fram emot det här som satan! Men kvinnan är i stort sett uppe i varn för säsong 2, var de den 15 de började att sändas i uk? Skulle inte tro att Tony dör, han kommer att ligga i koma eller nåt sånt i 2-3 avsnitt sen så är han back from the dead!
Som kaninen sa när han inte fick nåt att äta, Klurigt.
äntligen.
SKU - SKU - SKULASON!
tycker den här serien faller på att den försöker vara så cool
chase the clouds away
när fan kommmer s02?
riktiga män väger över 70 och röker blunts på toan.
Moderator
2008-01-20 18:33
fy fan vad trailern är fet. tror s2 kan bli hur bra som helst.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Ok, enligt tvrage.com så sänds första avsnittet den 11e nu i februari! väntar som en hungrig bebis.
den där trailern säger inget för den som inte sett serien förut.. vad handlar den om? ett gäng skins? en stor jävla orgie?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
He´s buff, innit.
Btw, vet någon var dubstep/jungle-hybriden efter introt heter?
OUF! fyfan att det bara var första delen. är riktigt sugen på att se resten nu! och vad var det för småbrudar? hahahhahahhaha
YES! Precis vad jag väntat på, en andra säsong av Skins. Såg hela första säsongen på 5:an i fjol, och då jag sen kom åt nätet o kollade EpGuides så var det ingen info om nån upcoming season,, men nu så,, tydligen.. NICE! :-) Har försökt undvika spoilers genom att snabbspola tråden, och väntar antagligen tills det rullat en bit så man kan hacka ett par episoder i stöten, är så jeffla drygt o tugga en o sen måsta vänta en vecka eller så.. har fan inte det tålamodet :P
så var avsnitt 1 ute
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
grymt att serien är tillbaka. väntar spänt på andra avsnitt två
Sofia är en ärkeaktivist å i hjärtat en sann anarkist www.fittforcefive.wordpress.com
Tyckte att de första avsnittet var så där. Är det bara en jävla massa dans och skit nu eller? Vill ju ha en jävla massa sid och hans problem det som gör serien=)
Som kaninen sa när han inte fick nåt att äta, Klurigt.
ep2 är ute nu också, skall ses imorron så fort som möjligt.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Ep 2 var grym, psycho brud ! Nästa avsnitt verkar nice!
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
tycker det är skönt att det inte är så mycket som kretsar kring Tony längre.
var det bara jag som tyckte det var roligt när Anwar rabblade massa titlar på Hugh Grant filmer och sa att han inte kom till "om en pojke" där pojken är han som spelar Tony
Sofia är en ärkeaktivist å i hjärtat en sann anarkist www.fittforcefive.wordpress.com
Jag gillar inte stalkerinriktningen. Men det kan väl lösa sig om hon lyckas skada någon. Sen det där med Hugh Grant-filmerna hade dom kunnat dra ut på lite, det hade blivit roligare då.
Ok, förlåt. Jag hade inte sett hela avsnittet när jag skrev mitt förra inlägg. Ja, Hugh Grant sakern var kul, skitkul faktiskt. "I´ll never go as for as "About a boy".
=D haha avsnittet va grymt, jag gillar maxxies stil även fast han är bög och anwar e så jävla rolig haha
nya avsnittet... galet....
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
ARGH vilken jävla cliffhanger på senaste avsnittet.
eller hur :/
meeeeeen tyckte inte direkt de var så hot att se sid o michelle, vilket oftast innebär att de inte ska se hot ut och man ska sympatisera mer för cassie och tony...tror inte de blir ngt emellan sid o michelle.... just a theory though cassie är dock extremt störande faktor i programmet..
Cassie är bitter. Jag älskar det. Jag hade dock velat se vad som hände efter att Michelle och Sid kom hem till Sid.
Argh vad jag stör mig på mackscenen. Halväten, hel, nästan slut, halväten, en tugga, hel, halväten.
ja, mackscenen var störande. tyckte det verkade samma sak med uteliggaren med alla tidningar, olika tidningar som låg på honom i olika klipp. men aja, för övrigt bra
Jag är så sjukt besviken på säsong två, vem är det som köpt upp serien? Det är helt annorlunda: filmning, klippning, story...allt är så jävla dåligt nu. Speciellt de första två avsnitten var så pinsamt dåliga att jag ville stänga av. Synd på en såpass lovande serie.
Science Genius Girl
Någon som har en aning om vad låten som spelades precis innan bruden tattueras, heter? Jag hittar inget när jag söker på det jag kunde utvinna av texten. "All the children wont sleep today" eller nått.
Ok, var detta sista avsnittet eller? **********SPOILER************ Hur fan kunde dom döda Chris?! Han var ju min favorit! *******SPOILER*********
Nej det kommer ett sista avsnitt med begravningen.
Kolla in www.e4.com/skins där kommer alltid smådelar av avsnitten upp innan de sänds.
Nästa avsnitt ska vara sista avsnittet.
Flera ryktas att flera kommer att sluta eftersom de inte vill att serien ska bli gammal..
// Elenyas vän Chrishka
ps ladda ner soundtracket till säsong 1
Fick svar på min fråga:
Episode 9 - we can't quite believe it
Posted by SkinsTue 8 Apr 2008 at 09:46
So just when we thought Chris was in the all clear, the baddest of the bad things happens. And we don't even have time to catch our breath and let it all sink in, because then we're watching Cassie as she finally unravels before our very eyes, and she keeps on running and running. And then she's in New York! That girl never does things by halves. We're always nervous when Cassie's on our screen; we feel like she's on a timer set to self destruct and not even she knows when it's going to go off. We hope she manages to make it back to Bristol in one piece, but who can tell? Was episode 9 the last we'll ever see of her? Or will she rise from the flames yet again?
Elenyas vän Chrishka igen
ye känns som när man börjar ta livet av folk som de lägger ned. 3e säsongen blir aldrig ändå bra av en serie, men eftersom de varit så korta serier skulle jag ju gärna se en till.
*********SPOILER FÖR ER SOM INTÈ HAR SETT 9e AVSNITTET************** Hur fan kom hon till New York? Och vad är det för sjukdom Chris hade? Varför ville nån (Chris pappa kanske) inte se Toni och Sid på begravningen, det kanske märks i nästa avsnitt? Är nästa avsnitt det sista för serien? *****SPOILER FÖR ER SOM INTÈ HAR SETT 9e AVSNITTET*******************
DIF!
Nästa avsnitt ska tydligen vara det sista med dessa karaktärer, tredje ska enligt vad jag förståt vara med helt nya skådisar och rollfigurer..
The absence of evidence is not the evidence of absence
oh...får se om de funkar. man kan ju pröva iaf.. de är ju lite skådisarna som gör serien tycker jag..men ah well...jag blir gärna av med både michelle och cassie som jag bara stört mig på hela tiden.
Chris var fan den bästa karaktären i hela serien, han och effy e typ dem bästa fan.. Effy var så himla bäng där i slutet på avsnitt 10 hennes ögon vart helt röda o dimmiga haha.
effy will be back. lär ju med 100% säkerhet handla om henne o hennes gäng i nästa säsong.
Stämmer det lär inte jag sitta som klistrad...
hänger på de andra karaktärerna effy är ingen favorit, men de andra kan ju bli
Moderator
2008-04-21 18:44
jag gillar effy, hon är hård. och snygg. det gillar jag. ska bli spännande vad dem gör av det. tyckte säsong två var lite ostrukturerad och att dem slängde in saker som graviditeten och sånt mest för att det ska och dödade av chris lite väl hastigt.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
chris 4 president! Har nog aldrig garvat så mycke som när han skulle söka jobb osv, skönaste på länge!
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!
ahh jag längtar verkligen till sessong tre. någon som vet vart man kan köpa dem på dvd's?