I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-12-31 21:49

Gone baby gone

Kollade precis på den, ganska skön film faktiskt även om huvurollen kunde spelats av någon annan än Casey Affleck. Deprimerande slut också tycker jag :(

betyg: 7/10

Vad tycker ni?

2008-01-02 17:49
helt ok. hade lite svårt o fokusera mig dock, så måste nog se om den. älskar casey affleck jag, så de funkar för mig.

påminner mkt  om mystic river
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-02 18:04
gillade den väldigt mkt, casey var väldigt bra.

4.5 av 5

2008-01-02 20:22

tyckte han var det ända felet med filmen, hans ansiktsutryck är så fattiga att man nästan skäms.

2008-01-10 19:03
vrålbra film enligt mig. Casey affleck passade perfekt i huvudrollen
www.myspace.com/dressyourself

2008-01-10 20:26

Grymt bra film där Casey gör ett superb jobb. Jävligt bra gjort av Ben också. Blev förvånad.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-13 13:17
Blev glatt överraskad av båda bröderna Affleck faktiskt. Casey har jag nog bara sett i Lonesome Jim men jag tyckte att han var sjukt mycket bättre i Gone Baby Gone.
Jävligt bra story

2008-01-13 14:18
riiiiiktigt jävla fet tycker jag att den är,.

2008-01-13 14:30
jag måste missat något, va hade den cp familjen med ungen o göra? Ingenting va? bara ett helt annat fall gentligen? Var lite ofokuserad när jag såg filmen, men jag tyckte den var bra.
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*

2008-01-13 14:30
spoiler varning kanske jag borde gjort
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*

2008-01-13 14:32
SPOILER

_Bajsaren
Dem var ju misstänkta för Amandas (?) försvinnande men dem hade ju inget att göra med det

2008-01-13 18:52
Scripta? Vad pratar du om? :S
Filmen har inget med Madeleines försvinnande att göra, boken skrevs långt innan ungen försvann, troligen innan hon föddes ens.

2008-01-13 19:38
NoWice
Haha! Du är väl inte full? Ingen i den här tråden har skrivit om Madeleine och du har ju knappast postat i fel tråd

2008-01-14 00:09

den andra familjen, "familjen adams" var bara äckliga människor som lärt känna varandra i fängelset och pratat om att skaffa ett barn till pedofilen, bara en pedofil i gänget, de andra var bara whoa-pundare ;P

2008-01-14 10:01
Nu får ni alla jävla Ben-hatare! Ben for president!
http://www.twitter.com/michaelcrackson

2008-02-27 19:55
Fet film helt klart.
Var lite skeptisk men positivt överraskad. Aldrig sett Casey Affleck i någon betydelsefull roll förr och han gjorde bra ifrån sig. Även om hon som spelade mammans polare överglänste honom hehe. Tydligen en real life crackwhore från vad jag hört.

Kul att Ben Affleck får upprättelse också. Har gjort jävligt mycket skitfilm men visar här att han faktiskt har kvar den talang och förmåga man fick se prov på i Good Will Hunting (som författare främst då) och Chasing Amy (hans bästa insats som skådis).
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!

2008-04-02 17:32
ingen som vet va låten heter 58 min in, den de pumpar i bilen /
Slickad av /

2008-04-02 19:34
grymt bra film! casey imponerade som fan, precis som i Jesse James. såg den här före jag såg JJ å efter att sett denna hade jag riktigt höga förväntningar på hans insats i JJ och det var inte för intet för han har börjat bli en riktigt bra skådis!
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "