I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2007-12-04 16:11

Kultur i sthlm

Ska fatta mig kort då jag behöver någon som är relativt insatt i dans/teater osv, Åker iväg och jobbar i fjällen nu till vintern men kommer hem där kring mars/april då jag tänkte åka till sthlm och ta med en underbar tjej som jag träffat som är jätte duktig dansare och upskattar det mesta innom dans och hon tycker även om teater osv...Så nu vill jag bara veta om och vad jag ska ta med henne på då jag kommer till sthlm för att ge henne den upplevelse hon förtjänar för kort där efter åker jag iväg till spanien och kommer inte träffa denna underbara flicka på ett bra tag och vill vi ska få en skön weekend i El Sthlmo, så langa gjärna upp nå sköna tips på vad vi kan göra!.. har även suttit på ticknet och kollat runt lite men då jag inte är allt för insatt så skulle lite hjälp utifrån inte skada!!

(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination