I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-11-03 12:43

30 Rock

Hade inte skyhöga förväntningar när jag började kolla på det eftersom jag inte riktigt gillar senaste SNL-generationen, varifrån flera är med, men det är verkligen en av de roligaste serierna jag har sett.
Nu är den inne på andra säsongen och jag tycker att den bara blir bättre, senaste avsnittet innehöll bland annat ett gästspel från Carrie "Leia" Fisher och Alec Baldwin som snackar på "Funky North Philly"-dialekt

Är det nån annan här som följer denna underbara serie?

2007-11-03 14:39
precis som du hade jag inte några höga förväntningar alls - och överraskningen var total. 30 rock är i mitt tycke en av de absolut bästa komediserier på senare år. roliga karaktärer, högt tempo och inget burkat publikskratt.

att alec baldwin kunde vara rolig visste man från hans sessioner i snl, men han tar det till en högre nivå i 30 rock.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-03 15:59
Den håller helt klart hög kvalité, och jag blev ruskit imponerad av alec baldwin om jag ska vara ärlig.
Visste inte att han hade en så komisk tajming.

Ni som inte har sett den så har ni missat nåt helt klart
This is genius!!
where is my flame thrower?

2007-11-19 19:37
Kollade just senaste avsnittet och det är så perfekt ända ner i vartenda skämt. Sällan man får gapskratta åt TV, och jag tycker till och med att de första avsnitten på andra säsongen har varit bättre än den första.

superMrMagic
Blev också överraskad över Alec Baldwin, har aldrig sett nån av Baldwinbröderna som nå vidare skådisar, men han axlar rollen skitbra

Hoppas att denna serie dyker upp i svensk TV inom en snar framtid. Känns som att det kanske blir SVT som kommer att stå för det

2007-11-19 19:54

jag älskart!

"what the what!!" samt "blurg!!!"

2007-11-20 12:43
jag gillar att ghostface har varit med. det är coolt
Din hojtlåda är tom.