I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Malcolm in the Middle (Ett geni i familjen)

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2007-11-03 11:12

Malcolm in the Middle (Ett geni i familjen)

Har inte alls brytt mig om den här serien tidigare. Trodde det bara var en tråkig barn- familjeserie.
Ack så fel jag hade!
Den är så sjukt rolig!!!
Om du har missat den så borde du verkligen kolla, humorn är så jävla klockren och ungarna är så oskyldigt ondskefulla.
Borde dom inte göra en långfilm?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-03 11:56
den är klockren ju.

en långfilm behövs väl ändå inte.tycker serien räcker gott o väl.

2007-11-03 11:57
menar du allvar? herregud. jag tycker den är så jävla löjlig. stör mig så enormt på han malcolm när han spelar rolig.

2007-11-03 12:00
Serien är riktigt bra, Dewey är så jävla skön... Han är en vit verision utav han som spelar Bobby i "All Of Us".

2007-11-03 12:01
Malcolm e den som e minst rolig.

2007-11-03 12:03
danet P23
Jo, nu när jag tänker efter så har du rätt.

Malcolm kanske inte är så rolig men han är ju fett skön.
Skitsmart men ändå värsta busfröet. Hans monologer är ju också fett sköna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-03 12:05
Är den serien inte ett praktexempel på lillgamla, amerikanska skådespelarbarn? Som sjätte himeln fast med en uns av humor..
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2007-11-03 12:25
U-Nas P22
Nej, det är det som är grejen. Det är inte alls som Sjunde himlen någonstans. Humorn är ganska vuxen och rå, lite som datoranimerade filmer som är för barn men ändå har vuxenskämt.
Ge det en chans, jag lovar det är typ inga moralkakor alls.

2007-11-03 12:35
Verkligen bra serie. Jag älskar han som spelar Hal, sjukt rolig snubbe, men alltigenom bra skådisar

2007-11-03 12:51
Pappan e roligast fan!
Vilken tid kommeren på Tv? eller kan man se den online oxå?

2007-11-03 13:13
Dom visar två avsnitt efter varran nån gång vid 10 på morgonen varje vardag så det blir ju svårt om man går i plugget eller jobbar. Det lär ju gå att hitta online.

2007-11-03 13:17
Det går typ 2 på natten också, men det är ju inte lättare om man går skola eller jobbar

2007-11-03 13:57
Är det bara jag som tycker att denna serien är fruktansvärd på alla sätt och vis? Gillar verkligen inte när barn är översmarta i fimer/serier då man ser att de skådespelar och allting bara skriker "BILLIGT!!".

2007-11-03 14:11
Många gånger så blir det ju asdåligt med barn men va fan, tänk dig hur mycket skit det finns med vuxna också.
Det är ju därför serien är så bra för ungarna är ju skitbra skådisar, dom verkar ju haja humorn i det själva.

Liten kuriosa:
Yngsta brorsan är svensk (har svenskt påbrå) och kan svenska.

2007-11-03 15:03
serien e ju sjukt bra

2007-11-03 15:25
Jag uppfattade själv inte serien som något annat än barnslig förän jag gav den en andra chans (mest med tanke på att klockan var typ tre på natten).

Den är ganska så grov och kidsen är härligt busiga och pappsen är fanimej värst. trevlig underhållning liksom.

Men är det bara jag som tycker mammans roll i det hela är bara att bitcha heeela programen?
S.C. - Ferdinand - [email protected] -

2007-11-03 15:52
Nej, morsan e fett rolig. Sjukt sträng!!!
Dom ser ju ut som vanliga white suburb familj o så e dom helt sjuka. Morsan har ju fett sjuka bestraffningar oxå.

2007-11-04 17:23
jaa grym serie .. sjuk och bra humor

2007-11-04 17:58
Tycker också att serien är bra! Reese är så skön! Likaså pappan!
Live Hard, Die Young

2007-11-05 00:53

det är många som har sett de tidiga säsongerna och sedan dömer den som något i stil med 7:th heaven. vilket är fruktansvärt fel. här finns verkligen inga moralkakor. denna familjen är så jävla dysfunktionell så det är overkligt. serien blir dock mkt bättre för varje säsong. jag har nog sett de flesta avsnitt men jag har bara funnit tv andra människor i mitt liv som kan dela min uppfattning om att denna serien är bäst i världen. jag var kär i den ett tag när den gick från s. 5 - 7 (tror jag?). man ser då en utvecklin i karaktärerna. dewy är även han ett geni, fast ingen märker det, reese blir mer och mer som francis ju äldre han blir och tjejer blir en viktigare del i malcolm och reeses liv. mkt handlar om sexdebut och sånt då. skitbra. kan man köpa boxarna`någonstans i sverige?

INGA TJEJER PÅ INTERNET!

2007-11-05 01:40
Det är så jävla ball när dom kör Malcolmspoofen i Family Guy hahahahahahahhahahahhaha. "Kids....we're finally free!".
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2007-11-05 01:50
fuck. säsong ett är det enda som finns ute på dvd. jävla skit. ville ju ha hela samlingen. cockmongler!
INGA TJEJER PÅ INTERNET!

2007-11-05 07:02
De är underbart bra ju =) men nån film blir de nog inte med tanke på att skådespelarna nästan är vuxna nu? Och CiL vart hitta du första säsongen :)
Konse''

2007-11-05 08:12
Han som spelar Dewey har ju svenskt påbrå och kan typ snacka lite svenska. *Jätte ointressant*

Moderator

2007-11-05 08:45
jag gillar den verkligen, synd bara att den går så dum tid såhär framåt förmiddagen man kan liksom inte följa ordentligt. Håller med om att serien blivit bättre ju längre det går. Hal skådisen är fantastisk.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2007-11-05 14:47
Dewey och farsan är bäst! Så jävla klockrena, men äsch man får sluta gå i skola och sluta jobba, då kan man se :D
http://blogg.streetsofgothenburg.se/

2007-11-05 23:10
Den går vid 8pm på tv4 komedi

2007-11-05 23:11
8 på kvällen

2007-11-05 23:16
Åke X0
Jaa han som spelar dewey bor ju i Norrland nu haha och han har typ 16 snö skootrar (hur det nu stavas) har jag hört från min polare som också bor i Norrland

2007-11-05 23:28
ChrilleF
på amazon.com

Åke och Nick-K
haha om ni kollar svenska wikipedia så är det jag som skrivit artikeln om erik per sullivan som spelar dewey.

INGA TJEJER PÅ INTERNET!

2007-11-06 08:22
^

Haha okej.

2007-11-06 10:29
Såg hela serien i början av sommaren nu i år, rätt mysig faktiskt.

2007-11-06 10:29
Och innan det var det en sån serie som det gick två avsnitt av när man kom från skolan. Byta om till slappkläder dricka kaffe och slöttita på teven was the shit.

2007-11-06 15:29
hehe... Det verkar ju rätt kul! Här e ett "funniest moments" -klipp:
Malcolm in the middle Funniest moments-My top 3
Öl är Bröd!

2007-11-06 19:30
låt oss alla gå samman och bidra med pengar och sedan fråga erik per sullivans (dewey) föräldrar om vi kan adoptera honom.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!

2007-11-06 19:34
CiL P20
Bara så du vet så e killen 16 bast nu...

2007-11-06 21:49
Älskade den när den gick första gången och den fick sig en revival när jagbörjade slaviskt följa den innan jobbet hela sommaren. ^^ Så sjukt bra serie. :D
Reese är grym sen är hela sidohandlingen med den äldsta brorsan och hans militärcamp->alaska->giftasig och hela grejen underbar. ^^ Pappan är också kung!

2007-11-08 00:07
Funkenteller

nej fan, han kan inte växa upp. han får bara inte! han är ju dewey och han kommer alltid förbli dewey.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!

2007-11-08 00:12

Den är grymt rolig. Humor humor. Hal är bäst. Och roligast är när apan torterar grannen. Hahahaha!

2007-11-09 00:49
haha grym serie, började gilla den som fan nån gång i tvåan på gymnasiet, sen efter att jag slutade trean har jag inte sett så mkt men faktiskt igår kväll så zappade jag av en slump in det igen!

bästa är ju när storebrorsan är i alska

2007-11-09 02:15
När dom blir inlåsta i den elaka kärringens lilla bur =)
Producent

2007-11-09 07:34
Mysig serie. Men tycker fan inte den är så jävla rolig? Jag menar inte hahah rolig, kanske ett hehe här och där men aldrig haha. Hihi händer. Men det är sällan.

Hihi.

2007-11-09 13:58
Jag tycker serien är jävligt rolig, påminner lite om Sunes jul som är helt klart en av mina favoriter.
Vad vore livet with out kyckling klubbor.

2007-11-09 15:40
Farsan är helt klart bäst, morsan skulle man klara sig utan och annars är dewey också klockren även fast jag blir så irriterad på honom att jag vill sparka huvudet av honom ibland.
Follow the dao, right about....NOW!

2007-11-11 13:34
Fantastisk serie.
Det smått surrealistiska med det sköna och sjukt roliga realistiska som man allt för sällan får se i andra amerikanska familjeserier.
Moralkakor åt helvete... De flesta avsnitten slutar i katastrof utan någon positiv vändning.

Har alltid gillat skiten. Men var först för ett par år sedan jag insåg att det inte var något att skämmas för, utan att den verkligen är bra.

I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2007-11-11 14:05
Malcolm in the middle är så jävla bra serie!!!!!

Det där avsnittet när Hal ska blir mästare i "gång" är ju helt galet :)
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>

2007-11-11 17:08
The_Sun_God P19
Dräkterna och hattarna dom drar på sig i det avsnittet är fan oslagbara!

2007-11-11 18:33
Trivia: Den yngsta ungen är svensk.. eller har minst en svensk förälder.. såg han i en intervju där han snackade svenska
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2007-11-30 03:17
nån som har nån aning vart man kan få tag i Malcolm in the Middle boxar med svensk text om det ens finns

2007-11-30 09:36
Är den serien inte ett praktexempel på lillgamla, amerikanska skådespelarbarn? Som sjätte himeln fast med en uns av humor..
- Jag får nog säga att jag tar tillbaka det jag sa. Serien är ju sjukt skön! Iofs bara sett 5-6 avsnitt, men den är faktiskt rätt kool.
Såg igår när deras mormor inte ville dö, en sån satkärring. Körde stickan i benet på sitt barnbarn och sedan stoppade fingret i såret :)
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2007-11-30 10:10
U-Nas P22
Välkommen till Malcolms underbara värld!