Knatte fnatte o tjatte, vem är fadern?
dom tre kallar både joakim och kalle anka för farbror. menar dom farbror som i "fars bror" eller bara farbror, för dom är gubbar? hade kalle t.ex varit deras far, hade dom väl inte kallat honom "farbror kalle"? :( helt förvirrande är det. frågan är... vem är fadern egentligen? finns det någon hemlig anka?
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
Knattarna är släktmässigt systersöner till
Kalle Anka , men detta framkom inte förrän senare, och då hade redan det engelska "
nephew " översätts med brorsöner
Namnet på deras pappa är okänt men deras mamma heter Dumbella "Della" Anka . Hon skickade iväg dem till Kalle då en av dem smällt av en kinapuff under pappans stol. Trots att Kalle först (i Al Taliaferros serier) flera gånger försökte skicka hem dem har de sedan dess bott hos honom. Om han adpoterat dem, och var deras föräldrar tagit vägen, har aldrig diskuterats i serien. Enligt wikipedia
Okänd fader. Medvetet val av Disney.
•pave paradise•
Kalle då en av dem smällt av en kinapuff under pappans stol. Dom kanske skickade honom t d sällajaktmarkerna?
gaaaah, jag vill se deras pappa :(
Minns när det visades ett släktträd som innehöll hela familjen Ankas inavlade stam med tillhörande ansikte i varje ruta. Det "roliga" var att de hade satt en fågel lr något skit mitt i nyllet på knattarnas pappa. Snacka om 0 humor.
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
kopiera: De har folk velat i 60 år, men nu när DU vill så kommer det säkert avslöjas.
•pave paradise•
lhabia X0 : lhabia labida dessilada motoshada vatysta!
BAHA!
Säkert någon metafor för att Walt Disney misstänkte att han var adopterad eller något sånt. Har för mig att jag läst det någonstans...
IDIOT: Du lever iaf upp till ditt namn, igen och igen. Beundransvärt.
•pave paradise•
De har folk velat i 60 år, men nu när DU vill så kommer det säkert avslöjas. för gudsskull. säg inte att du var seriös nu :) haha, må idiot leva upp till sitt namn, men åt dig skrattar man för just din idioti :)
Heja, hur lyckades du missa ironin där? Herregud..
•pave paradise•
lhabia X0 : Yes i do! sinnesjukt bra fantasi du måste ha....
BAHA!
IDIOT: Ungefär lika bra som din, med andra ord. Topicen har blivit besvarad, ta bort tråden.
•pave paradise•
Fast, detta är inte Blandat-forumet. Men visst, diskutera vidare kring pappans vara eller icke vara.
•pave paradise•
lhabia, känns som jag snodde detta från dig :( varför hänger du kvar i tråden ens? stick bara.
kopiera: För att gnälliga kärringar måste sättas på plats, även på whoa. ;)
•pave paradise•
därför jag bad dig att dra ifrån tråden ;)
För att det sätter mig på plats? Att sluta skriva? Right.. Du verkar skriva först, skicka det du skrivit och SEDAN tänka, det är rätt intressant faktiskt. Men du har fått ditt svar, du diskuterar din fråga minst av alla i tråden och tackar inte för de svar du faktiskt har fått som du själv kunde hittat på under en minut. Ser inte meningen.
•pave paradise•
jag har inte fått svaret på vem fadern är :) bara att han lämna ungarna... hur smart är du?
Men det finns ju inget svar? Hur många gånger måste man säga det? Det finns inget svar på den frågan.
•pave paradise•
så länge du inte jobbar på disney kan du hålla dig utanför tråden :) se så. tryck dig inte in här mer nu.
Då meddelar jag admin så att bara whoa-användare som jobbar på Disney kan klicka sig in på tråden, precis som du vill ha det!
•pave paradise•
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Shit vad dryg man kan vara llhabia.. Get laid
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eldon: Så, I just did. Now what? :)
•pave paradise•
Brighten the fuck up thats what
:) alrighty then.
•pave paradise•
det är säkert oppfinnar jocke:D han ser lite pervo ut..
-.-DMX-.-
Dem har säkert namn på honom, men dem vill få det till ett mysterium som alla kommer undra över i evigheter! GALET GENIALISIKT
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
det ingen vet behövs inte diskuteras end of story
fuck you and have a nice day sucker
According to Rosa, Daisy is the sister of Donald's brother-in-law — Daisy's brother had married Donald's twin sister,
Della Thelma Duck , and together, the two became the parents of
Huey, Dewey and Louie Duck . This is his explanation of why the triplets tend to call her "aunt Daisy" while no such courtesy is given to
Gladstone Gander for example.