I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-09-22 18:04

War(Spoiler)

Rekomenderar den här filmen starkt ifall du vill ha riktigt grym action :) Den var jävligt cool!

http://www.imdb.com/title/tt0499556/

*SPOILER*

Det jag inte fatta var i slutet när dom sitter där, så ruskigt dåligt ljud så kan inte höra vad dom säger, kan nån säga vad dom snackar om? Är han Tom eller är han Rogue? :/ Och vad var det Crawford trodde?

Tacksam ifall nån som hörde kan svara på det:P

Forumsignatur:

2007-09-23 10:31
BA EN GREJ! FILMEN SUUUUUUUGEEEEEEEER!

Jet Li gör en Plastic surgery lr nått sånt, sen blir han rogue typ.
Tror Jet Li är den ddär Polisen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-23 12:53
Tyckte handlingen va rikskeff, men de va inge fel på actionscenerna. Hade iofs väntat mig fetare fighter från jet li, känns som han fick hålla tillbaks hela tiden, FRAM MED WIRES! :D

Ang slutet så var det så att Jet Li's karaktär hade gjort en plastikoperation så att alla skulle tro han va rouge, men han va igentligen snubbens kollega som alla trodde dog.
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!

2007-09-23 18:59
Ja handligen var riktigt sämst, men som du sa, action scenerna! dom är det stil på :)

Ok men då var det som jag trodde, man varför dödar Jet Li  Jason då för? :S Kan verkligen inte höra vad dom säger i slutet :/
Forumsignatur:

2007-09-23 19:59
ganska dålig rulle om man tänker på storyn ;) ja jet li va hans gamla snut kollega ja
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "