''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man. And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
heta pistoler
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
FAN VA FETT!!!!! Tack för posten, jag hade säkert märkt det typ halvvägs in.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
synd bara att de man inte redan sett 806768054765 ggr går så sjukt sent när jag jobbar dagen efter. blir nog till att spela in.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
åååh spirited away<3
du är kär i mig.
synd att de visar allt så sent. men jag hoppas att de kommer vara många tittare, för anime e något som måste börja sändas mer, då menar jag såklart högklassig anime.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
Den där filmen som går typ halv 5 verkar ju ascool. Blir nog inspelning för mig med för jag brukar inte lyckas hålla mig uppe så länge.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Stormy Night såg jag nu att den hette.
TACK Jefe!
Graffiti is like music for your eyes.
Ja, det är helt idiotiska tider. Lär bli Spirited Away, sen somna under Anime Uncovered.
Redline!
Producent
2007-09-07 14:52
Nice, blir nästan uppesittarkväll!
är det dubbat eller på japanska? om det är på japanska så är chansen stor att det blir en uppesittarkväll annars skiter jag i det.
ganska säker på att de e japanska, de ändå svt vi snackar om
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
Producent
2007-09-08 02:30
Crapigt slut på en rätt bra film...
Den enda som jag tyckte va riktigt bra (förutom Spirited Away) va Voices of a Distant Star. Fett vacker, började nästan gråta. Kurragömmafilmen va ju lite utav en besvikelse men ändå lite läskig.
någon mer som sett fram emot det, men somnade ?:( vart jävligt arg på mig själv fan.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
Såg bara dom 2 första sen somnade jag.
skulle velat se allt, men somnade i början på spirited away för jag har sett den 98 gånger och sen jobbat under dagen. suurt
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
Har bara sett Voices of a Distant Star, som jag äger på DVD. Sjukt bra film, bättre än The Place Promised in Our Early Days som är gjord av samma kille.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Har Spirited Away på DVD så jag ställde mobilen på larm för säkerhetens skull ifall att jag skulle somna, vilket jag gjorde men vaknade just då Voices of a distant star började. Sen höll jag mig vaken resten utav filmerna men somnade på Stormy Night. Dem borde ha anime kvällar mer ofta med olika teman, drama, scifi,fantasy, skräck, osv.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Trodde bara de skulle visa spirited away så jag somnade på soffan.. fan också.
"Vi är inte utvecklingsstörda, vi är bara människor som störs av utvecklingen."
Lite surt att jag missade det, har dock sett det mesta där. Men det blev skumpa och fest istället, det går lika bra.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Jag såg alla men somnade under sista filmen, tyckte början va sådär ändå. Kändes lite som en dyr version av dom där tecknade filmerna som visades på Björnes magasin, typ tjeckiska eller nåt.
Somnade en havltimme innan slutet på Spirited Away, snyggt... Kunde varit på en lördag istället då man inte jobbat på dagen.