I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

En helg för alla filmeuntiaster!!!

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2007-08-26 22:14

En helg för alla filmeuntiaster!!!

Tror inte det är många av er som vet det men Bygdegårdarnas riksförbund arrangerar varje år en helg som kallas Filmvisningsdagarna. Där visas det en massa förhandsvisningar av kommande filmer och en del mindre filmer som inte gått upp vanliga biografer osv. :)

Jag har varit där de senaste fyra åren och varje år sett mängder med bra och lite sämre filmer. Förra året så såg jag bland annat:
HalfNelson, Little miss sunshine, the host och en massa annan trevlig film. ^^

Här

Saxat från www.bygdegardarna.se
"Filmvisningsdagar!
Den 21-23 september
Älvsereds bygdegård Halland
bygdegårdsbiografer, filmklubbar/videovisare
Filmentusiaster!

Från fredag kväll 18.00 fram till söndag lunch visas ett tjugotal filmer på två format – bio och dvd. Förhoppningsvis blir det också en och annan smygpremiär! Årets höjdpunkter varvat med lite mera udda filmer och en del kommande filmer.Kan det bli bättre?

Pris inkl. film, mat, resa och logi i säng: 1000 kr 
(säng flerbäddsrum) / logi på golv: 800 kr. (i skolsal el. liknande) Program och reseinformation erhålles efter anmälan. 
Åldersgräns 15 år. Ring för ytterligare information!

ANMÄL DIG SENAST DEN 20 AUGUSTI!"

Vet att anmälningstiden gått ut redan men jag torr inte catrin är svår övertalad. :) Hon är supertrevlig för övrigt!

En del av er kanske tycker att priset är lite högt men då får man tänka in följande:
Resa t.o.r ingår, mat ingår, boende (golvlogi eller säng) och en massa film. :)

Ville mest göra er uppmärksamma på den här något annorlunda "filmfestivalen" som troligen väldigt många tyvärr missar!

Vi kanske ses där! :) Har ni frågor ang hur det varit tidigare år så droppa ett pm eller ställ frågor här. :)