I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2007-06-28 00:22

Gangster

Någon som sett denna skit rulle? Jag satt o störde mig på allting, genom hela filmen.

Vad var det här med att det skulle se ut som 70 talet när allting annat utspelade sig i dagstid? Ville dom att det skulle vara samma känsla som i Gudfadern? Var ju bara störande att dom skulle åka runt i gamla bilar, använda gamla telefoner o allt sånt.

Sen skådespelarna, seriöst, vart fan har de fått dom ifrån? Även Persbrandt gjorde ett uselt jobb :/ Han skulle ju passa bra som fan till rollen, men han visar ju inte sin riktiga "läskiga" sida. Tänker väl bara honom som Gunvald istället för en "gangster".

Sen har vi tjejerna i filmen, först skåningen, när hon pratar... finns inte ord för det. Jag menar inte dialekten utan hennes röst o uttalande o så. Sen Tanya är ju så äcklig, vill ju bara blunda så fort hon är i bild. Sen Nathalie, hon är ju som en liten fjortis vilket är grymt jobbigt, det ända positiva med filmen är Nathalies kropp :)

Aja nu har jag klagat färdigt. Är det någon som gillar den? :)

Forumsignatur: