I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Death note slutet *ingen egentlig spoiler*

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2007-06-27 14:58

Death note slutet *ingen egentlig spoiler*

Det här är mest en varning.

Jag ångrar stortsett att jag sett något avsnitt av Death Note över huvudtaget efter att ha sett det extremt jävla dåliga och billiga slutet.

Nån annan som råkat se?

2007-06-27 18:06
Såg på den nyss.

Så jävla nice slut! Länge sen man fick se ett bra avslut i en anime.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-27 18:25
:O :'(

2007-06-27 19:21
Så det finns ett slut??
Hur många avsnitt finns det totalt? började titta på den idag, sett 8
pssshh

2007-06-28 00:06
Wydee; 37.

speedboat tyckte slutet var fint gjort! gav en film kännsla över avslutet asså. dock läste jag idag manga avslutet å dne var grymt bättre såklart.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-28 11:53
Tyckte om filmen, inte sett serien än.

2007-06-28 12:11
vart kan man hitta filmen, hört att den ska va keff men man vill ändå se den.

kolavil, gick serien med andra ord vidare i mangan?
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2007-06-30 00:51
Seqondz nae asså mangan och animen har helt annorlunda slut. mangan hade mörkare/bättre avslut men tycker animen hade så jävla fint!

2007-06-30 02:48
KOlaviL
Ah okok. men alltså så jag har förstått rätt, det finns ett slut på både animen o mangan?
men det är inte alls likadant?
pssshh

2007-07-01 18:04
Skillnaden mellan manga och anime slutet var att mangan var mycket mer detaljerad, och situationen är inte lika desperat.

Dessutom så slutar animen innan mangan är egentligen slut.
Men bägge har egentligen samma conclusion, vilket var sämst...

Jag håller med KOlavil om att animens slut var mycket "vackrare", men så som ajg upplever det så har serien alltid varit oerhört bra regisserat rent allmänt, även jämfört mot mangan.

Jag håller med  Denniz P20 till 100%, och det är nog många andra med oss...