I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vilka filmer ska du se på bio iår?

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2007-05-09 22:12

Vilka filmer ska du se på bio iår?

Rubriken säger fan allt..

Änsålänge så har jag bestämt mig för Oceans Thirteen (juni), Simpsons the movie (juli) och Die Hard 4 (juli). :)

nÅ?

/Shadow

2007-05-09 22:26
Simpsons the movie är väll ett måste...kanske spiderman eller något, har ingen annan koll på filmer som är aktuella..
Brutal fucking murder!

2007-05-09 22:34
möjligtvis spider-man 3 och DEFINITIVT transformers. den sistnämnda längtar jag till like a muhfugga.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-09 22:53
Pirates of the Caribbean 3 & Transformers. Har redan sett Spiderman 3..
The absence of evidence is not the evidence of absence

2007-05-09 22:58
aight :)
/Shadow

2007-05-09 23:01
alla som verkar bra... brukar folk normalt planera sina biobesök månader i förtid? stressade i vardagen? :P

2007-05-09 23:22
De filmer som kommer i hd ser jag nog hellre hemma om jag ska vara helt ärlig.

Komedifilmer är dock jävligt kul att se på bio med några polare :)

http://www.myspace.com/danokin<br>

2007-05-09 23:43
såg spider man för två dagar sen, tok bra ju..
annars så: Pirates 3, Transformers, Fantastic Four 2, die hard 4, sunshine, blades of glory

2007-05-09 23:44
ingen, går inte på bio och bojkottar tv
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2007-05-10 00:57
Blir nog ingen alls. Går sällan på bio. Men då ska det påpekas att jag har en projektor i min källare med en bild som tycker hela väggen. Samma storlek som en mindre bio och så slipper jag allt praslande. Förutom när jag själv äter godis då, men då är det okej ;)
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2007-05-10 04:21
sak inte gå på nån. har ju datorn
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-10 10:56
"alla som verkar bra... brukar folk normalt planera sina biobesök månader i förtid? stressade i vardagen? :P"

hehe kanske det. såg ba affischerna när jag va där sist :)
/Shadow

2007-05-10 11:47
Simpsons the movie och Pirates of the Carribean 3!
http://www.myspace.com/akinonline

2007-05-11 12:04
Rush Hour 3!

2007-05-11 12:17
Även om man har hdprojektor så är det ju klart mer stämmning på en bio, det är det du betalar för, en halvkass bild som blivit sönderspelad i nåt annat land innan filmen skeppades till sverige, jobbiga 13 åringar som skriker, gnälliga flickvänner som börjar lipa och pensionärer som inte kan hålla tätt o måste springa på toaletten hela tiden = mys!

Förövrigt har jag bara planerat The hills have eyes 2 och blades of glory.

Pirates o Spiderman kan gå o hänga sig, sånt skit man tankar o tittar på en kvart o sen somnar för det är så jävla segt.
Jag säger inget!
Läkerol, makes people talk
shiet!

2007-05-11 13:32
interior  Seså. Det är okej att vara avundsjuk. Du behöver inte dölja det bakom en falsk yta av coolhet.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2007-05-11 14:47
jag går ju så mkt på cinemateket sånt att det inte brukar bli så mkt "vanlig bio", men premiärsatta filmer jag är sugen på som det inte skulle förvåna mig om jag ser är:

Zodiac
Simpsons-filmen
Du levande

sen finns det ju ett flertal rullar jag tror/hoppas kan få premiär i sverige iår, t.ex:
I Don't want to sleep alone
Ballon Rouge
The Man From London
m.fl
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2007-05-11 15:17
Jaili, när kommer den? :O
/Shadow