Hata Hata, Hata göteborg
Någon som har sett Hata Hata, Hata göteborg och är de tnågon som vet om/när den kommer på DVD?
DIF!
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
Verkar sjuuuukt bra!
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Verkar rätt dålig av det jag sett..
den som hoppas skiter på sig och dör
Förvisso men det har inget med filmen att göra.
DIF!
Så är det nån som vet om/när den kommer på DVD?
DIF!
Shield, Låter spännande!
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Justshootme P5 Aftonbladet skrev hata, hata hata Göteborg men de flesta andra verkar endast skriva Hata göteborg. Men då det inte är av större vikt så lämnar vi det.
DIF!
Läste att det är Nick från "hej hej hor monika" som är gängets hårda ledare!! Låter ju lovande..
MeckGyver
Svenskt försök till GSH?
skojjainte
men va fan. en film om göteborgare och skåningar... care
Moderator
2007-05-07 00:21
Verkar skitbra, ska springa och se den nu i veckan. Tycker den verkar ha ett rätt vettigt budskap och det är ju kul med lite lokala grejor som kommer ut. den heter bara hata göteborg och det är först biosläpp dvd'n släpps ju typ ett halvår efter biopremiär allt som oftasts.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Ja men den gick ju för ett par månader sen på Göteborgs filmfestival, men den ska alltså upp SF's biografer? :D
DIF!
Moderator
2007-05-08 22:47
ja den går i stockholm, göteborg, helsingborg och malmö om jag inte minns fel. beroende på hur den går i dem städerna kan det bli fler.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Okej, då är det bara att vänta på ripping då.
DIF!
Jag tyckte den va helt ok..
Riktigt dålig film om du frågar mig, man garvade dock högt många gånger åt skådespelarinsatserna, manuset, "språket" etc. Så visst, den går att se om du vill ha kul, men inte om du är ute efter en bra drama.
b0b0b0b0
Filmen var riktigt jäkla kass i alla avseenden. Överspel från så gott som hela ensemblen, halvkasst manus och riktigt dålig bildkvalité stora delar av filmen. Jag betalade dock inte för att se den här filmen men snälla, gör inte det ni heller.
Tankade den nyss.. ge mig subs. Skämt och sido var det en helt värdelös film. Att moviezine gav den en fyra är för mig helt oförståeligt.
Walking the street of dreams
hehe tyckte den va rätt rolig
undrar vad frontline och wisemen tycker om uppmärksamheten
chase the clouds away
freddez P21 Enligt media så vart han ju mordhotad av Wisemen. Yes nu har jag tankat 93 % blir att se i natt sen :)
DIF!
Den var riktigt bra förutom Svante-karraktären.
DIF!
nattbuss 807 o sökarna stämpling på denna filmen, haha ja gilllaaar inte maaaajs
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
hahaha, helt underbart att det finns en länk till Glenn här. DEN är helt underbar.. :D han heter glenn!
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Jag har sett filmen, JÄVLIGT kass...twiii
Upp i snoken ska det!
Dock jävligt rolig när han uppträder/rappar, han är så kass så man sitter å skäms att ens titta på filmen
Upp i snoken ska det!
jag såg den igår, riktigt sunkig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det här var nog det sämsta jag sett i mitt liv, till och med sämre än Frostbiten, då är det dålig skit alltså!
http://duckdown82.tumblr.com/
den tog sig juh efter ett tag! Måste dock fråga,vare nick and the familly som spela han översittarn????
Ne, det är fan den sämsta filmen, 3 bra grejjer i filmen den heta bruden det komiska när han rappar å när dom ska på boxet, hahahaah han kommer klädd som vääääääärldens hiphopare å står brevid "huliganer" som tror det är vinter, ne men fyfan vad ja hatar den här filmen
Upp i snoken ska det!
det ända bra i filmen är när "hoolsen" börjar köra lets go fucking mental, då är det så att man har svårt o inte ramla ur sängen asså
Snus är de intellektuellas drog.©<br>
hela skildringen av frontline, wisemen var fan ett skämt haha
SKU - SKU - SKULASON!
säger som alla andra : den var OK..Ibland var dock manuset och liknande, lite stelt..tyvär. så 3.5 / 5
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag känner typ alla i filmen ;) Nic and the family äger btw :P
Omae wa jowai
btw även frontmannen i kung kodum e med :P
Omae wa jowai
Det var nog den sämsta jävla piss film jag sett! Tur man inte såg den på bio
Den va rätt skön tyckte jag, lkevde dock inte upp till namnet som de kunde ha lämnat så någon riktig huligan film kunde använt sig av det när den kom.
As Bob said once "Yuh cyant kill God"
Tycker att huvudrollsinnehavaren (han med halvlångt hår) är den ende som verkligen inte kan agera. Alla andra gör det helt ok. Mina förväntningar på den här filmen var nåt i stil med "fjorton suger", "säg att du älskar mig", "farväl falkenberg (dock bra film)" där dessa verk har som gemensam nämnare att dialogen är obefintlig alternativt mycket bristfällig. Man förväntas förstå vad som försiggår genom ansiktsuttryck(?). Men så var inte fallet, här finns iaf en dialog, vilket känns kul. Hej det är Nick-klick tycker jag gör det helt ok. "Vi spelar i Korpen som är världens sämsta serie, vi ligger sist och du är sämst i laget. Fattar du hur dålig du är?". Spoiler: slutet förstörde helheltskänslan. Känns som det fattades en scen eller två. Slutet gott är mer min melodi.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
håller med om slutet... det var det sämsta i filmen
Omae wa jowai
Jag trodde det va en svensk motvarighet till Green Street Huligan :P men det va rätt tungt när de skulle slåss och började sjunga hata göteborg
As Bob said once "Yuh cyant kill God"
worst film....ever störig jävla berättarröst, störig jävla livsnjutare till Göteborgare som förstör.
Ät
alltså...var tvungen att stänga av. Ett jävla skrikande och tjaffsande hela tiden, man fick fan skavsår i öronen...det var bara skitdrygt att titta på.
Det är inte hur viktig man är utan hur viktig man verkar
Han som säger "moget" där, vad är det för jävla dialekt han har? Har stört mig på den frågan enda sedan jag såg filmen.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län