I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lost fråga som kräver svar!

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2007-04-11 19:51

Lost fråga som kräver svar!

Hej, jag ligger efter i Lost serien, tanka hem 3 säsonger igår & har nött dag & natt och tittat igenom, tills jag kom till avsnittet där dom tar Sawyer till en klippa för att visa att han inte kan fly för att han är på en annan Ö nu? :S

sluddrig förklaring men ni som har följt serien vet nog vad jag menar, tror det är s3e04

Mina frågor:

Man fick aldrig se att Jack, kate & sawyer fick åka båt till någon ny Ö när dom blev tillfångatagna?

..och Desmond har ju vart ute & seglat i flera veckor, hur kan han inte ha upptäckt denna "andra" Ö?
Plus att dom har ju vart i stortsett överallt på Ön dom kan bara INTE ha missat en hel annan jävla Ö?

åsså var det någonting mer, som jag inte kommer på nu på rak arm, om svaren på dessa frågor visas i ett avsnitt längre fram behhöver ni bara tala om det för mig!

work some magic

2007-04-11 20:03

För att.

2007-04-11 20:25
För att.
~~~War, Hate & Confusion~~~

2007-04-11 20:33
okej, I guess jag får fortsätta titta helt enkelt?
work some magic

2007-04-11 20:34
de har aldrig varit så långt borta att de kunnat se den andra ön, Lost-ön är enorm...

man får väl aldrig reda på exakt hur Desmond kom dit (mer än med båten), dvs han kom säkert från andra hållet o missade den andra ön.

anledningen till att man inte fick se dem åka båt var för att man inte skulle få reda på att det var en annan ö, så blev det en lika stor överraskning för oss som för Sawyer, duuh.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-11 23:38
Sen när har något i den serien fått någon rimlig förklaring? Nej, den har jag gett upp tills sista avsnittet av sista säsongen kommer. Då ska jag sucka åt hur tråkig upplösningen på något oerhört långdraget blev. Typ.

Eller bara, för att.
word

2007-04-12 14:16
När Sayid hittar en karta hos Danielle under säsong ett är den andra ön med...

2007-04-12 14:23

när nu sista avsnittet kommer så kommer alla vara besvikna vad dom en kokar ihop...det är så många trådar så det är skrattretande...så många storys som man aldrig fick svar på...
typ Hurleys brud hon som blev skjuten...dom hade suttit på samma mentalsjukhus typ, aha...man fick inte veta nåt mer om det dom bara teasade en i några avsnitt..

Macaulay Culkin gots the hung ups for crack
Poet

2007-04-12 14:43
var det inte i ett säsongsuppehåll de åkte båt? å dom måste varit däckade me annars känns det ju när det gungar!
Garderobsrensning 3.0
Nu kör vi på flickr: http://www.flickr.com/photos/34666507@N05/sets/72157623544785735/