South Park S11 [spoilers]
Nu drar vi igång en ordentlig SP tråd. I natt kom episod 4, vad tycker ni? Ohuhuoo Noo! Peace!
Wordlife no doubt baby
4:an va skön som fan :)
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Ja jag håller med, jävligt roligt avsnitt!
Wordlife no doubt baby
Ska kirra 4an nu, men dom 3 tidigare har varit klockrena. Älskade niggerguy avsnittet ;D
Follow the dao, right about....NOW!
Dom är så jävla klockrena ^^
Follow the dao, right about....NOW!
Fan diskutera nu! Jag kan ärligt säga att jag tyckte 4;an va bäst hitils på 11, va tycker ni?
Wordlife no doubt baby
Haha fy fan va ja skratta under förhöret.
Haha 4an var fan riktigt bra! Top 10 lätt. Ser ut att bli en grym säsong :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag gillade inte trean, kändes seom en jävla nergång efter dom två första som var hur jävla kul som helst. "theyve put a little suit on him!"
Första var grymt! Tredje och fjärde var helt ok. Det andra var kasst. Känns som att serien börjar dala, men bra är den fortfarande.
Sesam öppna och stäng dig
Det första var kasst som fan, med South Park mått mätt. Håller Cartman sucks som det roligaste hittils från 11:e säsongen. De andra två helt okej.
haha så bra ep idag...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahah riktigt kul! sista scenen tycker jag var roligast iaf. cartman lyckas vända på det hela och ser sig själv som hjälte! haha cartman for president!
~~~War, Hate & Confusion~~~
Drar ner 4:an nu. Avsnitt 1 och 2 var ju klockrena, däremot blev jag besviken på tredje, det brukar inte bli lika kul när dom ska driva med filmclicheer, det har dom redan gjort tillräckligt i Team America
fantastiskt vad de lyckas hålla kvalitén uppe fortfarande, verkligen.
12.
Avsnitt fyra med "24" parodin! underbart!
Sett det nu, riktigt kul hehe, och ja det är fan otroligt att dom lyckas hålla sån kvalité efter 10 säsonger, nästan så att det är bättre än någonsin med denna å senaste säsongen
- not anymore you dont! - oh.. oh, snap! cartman sucks är fortfarande bäst av elvan. men the snuke var jävligt skönt den med.. varje säsong blir ju bara bättre och bättre!
No cake for the impurity!
"ITS EATING MY HEAD AAAAHHH!" haha i rofl'd :D
Jag tyckte det här avsnittet var bra. Säsong Elva har inte alls varit en besvikelse, trots att säsong 10 var lite "on the edge" som dom brukar vara. Dock förblir säsong 9 min favorit än så länge. Men tio avsnitt till av den här säsongen att se fram emot. Favoritavsnittet hitills är då Cartman blandar in varenda katastrof film som finns angående "the hippie music festival"
facebook.com/idiomatisk - fan page
Nya avsnittet dök just upp på mrtwig.net, påskspecial, ska bli kul å se
Bra avsnitt... igen ;P Och sådär skönt ultravåldsamt på slutet :)
Jo de va bra, lika sjukt som vanligt :D
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
sköööööönt avsnitt, och det var nog några som blev förbannade av den :) På tal om saker, vet nån vart man kan få tag på dvd boxar? Har kollat på några sidor cdon, ginza och några men hittar inte ett skit.
"På tal om saker, vet nån vart man kan få tag på dvd boxar? Har kollat på några sidor cdon, ginza och några men hittar inte ett skit." Finns i USA iaf. Har Säsong 1-7.
lite drygt att åka till usa bara för att köpa south park boxar kanske :)
Varför har jag missat det här för? :O Vart kan man ladda ner?
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
2an 4an och 5an va jävligt roliga. asgarvade när kaninen i sista femman som cartman satt i knät på blev helt allvarlig i telefonen "we got a problem.."
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
5an var en stor besvikelse. Inga jude skämt, ingen rasism ifrån cartman. Riktigt kasst. Men sämst av alla var nog 'Lice Capades'. South park is going down hill. Dom gör mer story och mindre skämt! Så säsong 11 får 2 av 5 Dunderblundnar hittills.
diska hårdare, kvinna
Ja, jämfört med tidigare säsonger så är denna helt klart sämre hittils.
VA? Senaste var ju asskön. Två bilder som fastnade på min näthinna var Randy utklädd till kanin och Jesus tar på sig solglasögon. hahahaha! Visst har man sett bättre avsnitt och säsonger, men det är ju ändå kul om man ser på det utan att jämföra med tidigare.
Sesam öppna och stäng dig
Senaste avsnittet var i vilket fall det mest surrealistiska, no doubt about it. Tycker nog att Nigger-guy-avsnittet var bäst hittills. även pastischavsnittet på 24 var nice! Men de är många nivåer kvar till säsong 8 och 9e.
finns inget som slår south park, så sjukt twisted så det inte är sant. senaste påsk programet som kom i torsdags (?) var en riktigt full träff.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
UNDERBART när de står en stor påskhare å låstas som ingeting ,läser tidningen och kollar upp lite :D
haha ja
dom som tycker south park haller pa att dala kan ga och legga sig. south park er fan bettre en nagonsin och genier som dom er trey och matt sa kommer dom fortsetta bli bettre! dom 2 skulle fan vart presidenter der borta. da skulle det blivit en bettre verld!
vafan sa ja nu?
Haha, Les Bos! - Hey kids. I'm gay. - Again? Nu börjar säsong 11 styra upp nivån ordentligt.
Fy faaan va bra avsnitt! :D THIS IS LES BOS!
det senaste gillade jag inte.
Yes, torsdagar är fan bästa dagen på hela veckan :)
alla mr garissons sexscener är ju absurda, men den me xerxes va sinnes... ungf som i wii avsnittet... "I´m a monkey, give the monkey what she want´s" "Let´s scissor"
Fyfan vad s11e06 ägde.. helvete bland dom skönaste avsnitten ever!
så jävla söta mexare... grymt bra avsnitt... älskar när han ska ringa med telefonen o slår in numret så det låter som hela jorden går under... "You should be careful playin' with scissors" eller vafan Butters säger haha.. så oskyldig o söt! :)
Underbar parodi på 300 =)
http://Soldjah.blogg.se/
Senaste avsnittet var ju helt underbart! :)
"Today is the tomorrow that you should have feared yesterday." - Pitch Black
Dagens avsnitt som var en paradoi på Dawn of the Dead tyckte jag var ett av de bättre i säsong 11 :D
facebook.com/idiomatisk - fan page
Aa riktigt bra va de. Randy är så skön.