I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-03-07 22:36

Vita lögner ...

Någon som kommer ihåg tv serien "Vita lögner" som sändes på tv3 för ett antal år sedan ...
Handlade om samhället Strömsvik å sjukhuset å baren där ...

Jag skulle vilja veta om någon vet ifall det släpptes någon samlingsbox med alla avsnitten?

har letat jättemycket och inte hittat något .

thnx

Jag vill ha roligt , inte trevligt
Redaktionen

2007-03-07 23:24
alltså fyfan för det.. så jävla äckligt..

tar mig direkt tillbaka till familjens första äckliga etta, och våran enda fula lilla TV som syrran alltid roffade åt sig o glodde på dendär skiten medans hon käkade äckliga mackor med messmör.. FYFAN.
namaste

2007-03-08 11:09
 ÅderpåleOne  Hahaha.
Jadu. Vilken tur för dig att det inte sänds längre då.
Mindre tur för mig som gärna vill hitta det!

2007-03-08 11:20
"Allt du sa till mig allt du gav till miiig, var bara viiita lögneeer..."

Det var fan bra i början, sen spårade det ur. Då slutade jag kolla.
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX

2007-03-08 11:34
ahh den var hur bra som helst. ska fan leta torrents :)
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2007-03-08 15:10
Haha, en lysande serie.

Varför kommer det inga nya sånna?
There is plenty off fish in the sea.

2007-03-08 16:18
Ååh, komemr ihåg när jag var uppe hela nätterna på sommarloven och kollade repriser av Vita Lögner kl 4-5 :D
He Who Professes The Faith Will Excel: And To Whatever You Accustom Yourself You Will Grow Accustomed To. <br> Blessing To The Reader
Redaktionen

2007-03-08 17:25
asså fanns det killar somkollade på det?

vita lögner är ju samma skit som skilda världar, sunset beach o ALL  såndär äcklig brudsmörja.
namaste

2007-03-08 17:29
Men vita lögner är inte alls som skilda världar sunset beah å sånt . Vita lögner är något helt annat :)
haha.,
Ingen som hittat något ? :D

2007-03-08 17:40
Ja, klart som fan det finns killar som kollade på vita lögner. Det är nog fan den bästa serien som har gått (kanske i konkurrens med south park). Det var inte på något sätt likt vita lögner eller sunset beach som är astråkiga. 

Jag tycker serien var som allra bäst när den flummade ut helt och den finska gangstern tog kontroll över allt i samhället. Det var även jävligt kul när folk satt i baren och söp hela tiden. Konflikterna var ju helt grymt roliga med psykopater, prostituerade gangster och flummare.

Det var fan gött på gymnasiet när man köpte ett par folköl efter skolan och satte sig och kolla på reprisen av vita lögner. Jag vill hoppas dock inte på en dvdutgåva utan att de börjar sända gamla säsonger igen.

Är det förresten nån som har hittat torrents?
Sesam öppna och stäng dig

2007-03-08 19:28
Pirrrrrrrro va ju skönast! Gangster.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-08 20:50
var det inte ett huvud i ett kylskåp?

2007-03-08 21:40
Bill_visar_vägen P25
Sant. Skulle vara så skönt att sätta sig varje söndag å titta på tre timmars repriser av vita lögner om dom började sända det igen!

2007-03-08 22:25
Schema1

vad menar du? Bara för att svensk grammatik inte stämmer överens med min, då.... nej, jag skrev fel... menade nåt annat. Vad det var jag menade vet jag dock ej. 

JXP

Ja, men dagens TV består ju bara av dokusåpor. Det var bättre förr.
Sesam öppna och stäng dig