Southpark S11 inatt!
Tankar, funderingar? Är fett peppad på att se om dom håller måttet sesong 11. Blev galet lessen över första halvan sesong 10. Får hoppas dom håller måttet och inte fucuserar allt för mycket på Cartman, även om det är min lilla älskling. "Cartman fights a midget" Peace
Sa jag det?
hehe, lite samma reaktion.
Sa jag det?
Det är ju snarare sjukt hett att de fokuserar mycket på Cartman. Äntligen tar han den plats han förtjänar sedan han blommat ut till en fullfjädrad sociopat för några säsonger sedan. De avsnitt som är Cartmancentrerade håller ju ofta ruggigt hög klass, eller har jag fel? Passion of the Jew och Ginger Kids är ypperliga exempel. Jämför med typ Stancentrerade Stanley's Cup som var rätt tråkig. Mer Cartman till folket!!!
09 F9 11 02 9D 74 E3 5B D8 41 56 C5 63 56 88 C0
Mer Towliefokuserat! Skämt åsido, va har hänt i världen sen sista säsongen som de kan kommentera och göra parodier på?
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
jag tycker de roligaste va när han köpte pubishåret, det å ku klux klans dans :) men s10 va ju iofs fet tycker ja nog, de va la där dom hade chef-döden ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Changed inatt släpps det som torrrent.
dawid Klart Cartman är underbar nu med hanns nya sjuka sida men jag hoppas bara att det inte går till överdrift och blir ett allt för smalt fucus på dom andra killarna. Scott terriman must die är det bästa avsnittet någonsin om man frågar mig, cartmans onda sida blommar upp. Jag blir helt varm inombords :)
Sa jag det?
0 Days 9 Hours 39 Minutes
Sa jag det?
Btw. Stan's pappa har även blivit en av seriens härligare typer.
Sa jag det?
sen får de gärna slänga in ett och annat mmkay
"Khadaffi sitt imperium på livets tre goda – kommunism, islam och kvinnlig värnplikt"
Stanleys cup var iofs sjukt rolig till dig föregående talare. Längtar som attan, ska bli kul att se imorgon då man ligger hemma sjuk för tillfället.
jag var helt knäckt av Stanley's Cup, skrattade inte en enda gång.. dock ett av de bättre SP-avsnitten. Cartoon Wars var nice med.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
s10 var ju jävligt skön. Cartoon wars, Go god, smug alert, world of warcraft osv riktigt klockrena avsnitt.
Jadu...
Äntligen! Väntan har gett mig magsår.
Intressepenisen hårdnar!
aa fan synd.. jag trodde avsnittet redan skulle finnas ute. Ska bli kul att se iaf. Cartman är alltid kul att se. Man tröttnar liksom aldrig. Casa Bonita är en av favoriterna.
5 timmar kvar, helvete vad man har längtat !!
No cake for the impurity!
allright? när ungefär tror vi att det kommer komma ut?
solar mig i den permanenta glansen av mig själv.
haha den kommer ut aldeles strax...!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Fan vad störigt! "Airing now"
Intressepenisen hårdnar!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kom nu din fitta!
Wordlife no doubt baby
HAHAHA
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
I got it!!!!!!!!!! DEN ÄR UTE SÅ ALLA GRABBAR HAFFA HAFFA!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
hahahahaha fan va skönt det var skoj med lite nya vinklar å sånt
dom la upp SP på x-box live nu så det e bara att tanka lagligt där nu. fast det var bara ett avsnitt
i'm always telling the truth even when i'm lying.
VART?
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Har inte X-BOX :/
jävla piss, den jag drog ner var fucked up, bilden la ner efter halva. Verkar annars vara ett jukt kul avsnitt hehe
första gången på länge jag skrattar högt åt southpark, "they´ve put a little suit on him!"
Sjukt kul med Spoken Word. Har haft lite svårt för Randy och att han har börjat ta massa plats men jävlar vad kul hans street poetry var. Good stuff!
09 F9 11 02 9D 74 E3 5B D8 41 56 C5 63 56 88 C0
Hehe, good one! PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
Riktigt kul avsnitt, det är ganska sjukt att south park forfarande är så jävla bra, eller mycket bättre än när det började
HAHAHHA Cartman och dvärgen :D Va länge sen jag garvade så mkt :D
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
de borde finnas en spoilertråd om southpark s11 så man kan diskutera öppet
hahahaha sjukt bra ep :D.
fett avsnitt haha
LEGALISERA CANNABIS
Hahahaha fett synd om dvärgen, men han såg ju förjävlig ut!
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Haha skönt avsnitt som alltid.. Bästa var när Cartman satt å garvade när dvärgen skulle ha föreläsning. HAH!
Aldrig mer....
Moderator
2007-03-08 21:40
så jälva bäst. trodde fan jag skulle gå sönder av skratt... helt jälva underbart. nya högstanivåer hela tiden.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
hahaha asbra cartman som alltid..
"People who annoy you: N_GGERS" ROFLade bokstavligt talat när jag såg det :D
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
haha NAGGERS :D haha
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Hehe, tyckte avsnittet var halvdåligt, inte nåt av de bättre.. tyvärr bland de sämre SP avsnitten.
Tycker Randy är skitskön jag, han har alltid varit en sån skön figur med massa bra oneliners, kan dock inte nämna en enda, men han är iaf. gjuten i serien.
Intressepenisen hårdnar!
Ja Randy är en stjärna! Specielt när han är hängiven baseball pappa
Wordlife no doubt baby
Fingerbang är nog topp 10 också.
Intressepenisen hårdnar!
Finger bang bang!
Wordlife no doubt baby
Vem är den där lillen?
Intressepenisen hårdnar!
Så jävla bra avsnitt, Nigger-Guy, haha.