I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Höjden av komik på TV

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2007-02-26 18:08

Höjden av komik på TV

Efter att helgen genomförts ( förhoppningsvis) smärtfritt & många personer återgåt till vardagen, - så tänkte jag dela med mig av en idé som fått mig att skratta sjuka mängder.


Dom flesta personer känner nog till succé programmet
 "På Spåret" som visas på SVT.

- Jag måste erkänna att programmet faktiskt är relavtivt roligt ibland, dock följer jag det inte!
- Inför säsongsstarten 2007 så vet man alltså inte vilka som ska deltaga och tävla för att lyckas vinna den åtråvärda titeln.
Förra året vann Caroline af Ugglas och Göran Hägg. ( grattis )

Men...
Oftast är det ganska trista gäster som erbjuds att få tävla i programmet, därför kräver jag en förändring!

Jag hoppas & tycker Ison & Fille ska få tillfrågan.
Den bilden jag har fått av att dom två sitter i hytten och ska lokalisera ett visst område, får mig att DÖ av skratt!

Tittarsiffran "På spåret" skulle nog efter deras medverkande innehava tittarrekordet hittils & det skulle garranterat få mig att vilja se fler avsnitt.

Så det jag undrar är om ni har några roliga ideér om hur man kan förändra ett redan bra program till något fruktansvärt roligt?

//Wot.

wot.