Den enda bra filmen någonsin är Vertigo. alla anra filmer är bleka kopior.
"i worship a god with an elephant head" /King Mob
Storpajsarn: Att du gnäller på att sånna här trådar får jämt samma svar, som Gudfadern 1-3 eller Ringen Triologin, så säger du själv Bladerunner? Den är väl också jävligt s k "mainstream" ?
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Kanske inte bara ska lära sig räkna, stava verkar också behövas då verkar inte stavas med ä.
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
Pi, Rockers och Blood in Blood out är dom allra bästa, cha
ey storpajsarn, definera exakt vad en bra film är då så vi alla får veta
mYspersSon men vad är dit jävla problem skrev väl för fan inte något om att man inte får gilla filmer som är main stream eller att jag vill ha svår eller smal film. det här är whoa det flästa här har inte sätt skit.
jag säger att man aldrig får några som häst nya tips! men vist då kan vu ju köra handuppräkningin i tråden och fråga hur många som sätt det super nice andra filmerna jag rekomenderade?
det handlar om att blad runner är en jävligt bra film, och vist den kanske nämns men inte alls i samma jävl ut stärkning som det filmer jag nämde i början av tråden som är garanterat 20-30 gånger mer vanliga som svar om inte mer.
det som är felet med tråden är som sakt inte några av filmerna utan dess jävla förutsägbareht och meninglöshet.
sen fatar jag inte vad som är felet med er om ni inte ens kan ta in vad jag säger?
jesus vad tröga ni är!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
har ingen direkt bästa film. men en av favoriterna är helt klart Nyckel till frihet. sen finns det något med John Q som jag älskar.
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
jab_out men är du också seg som fan eller? jag sitter in o whoa film forum om jag vill ha en seriös diskution om film tyvär. det handlade inte om kvaliten på filmerna utan att alla på whoa har sätt extrem lite film över lag och det dropas samma jävla filmer om och om igen. vilket gör sån här trådar helt jävla meningslösa efter som inget nytt kommer fram.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det har själv klart inte att göra med att folk på whoa är korkade att göra utan att det ut bud som fins på svenska video topen och SF bio är ett jävla skämt, lika så vad som visas på 4an, tv3 kannal5 och så vidare.
aright, berätta vilka filmer all borde se då istället
jag har väl redan dragit upp ett gäng i den här tråden vad jag vet? sen kan jag bara tipsa om att kanske gräva mer om man värkligen vill se mer kvalitets film, vi har 3 stora festivaler sammt en del små festivaler för kvalitets film. det går att importera dvd filmer och hålla sig uppdaterad på olika film forum. menar allt är inte blood in blood ut. det fins mycket mer att upptäka. tråden hade kanske funkat på ett stälet där det inte redan fins 500 sådana här trådar och där folk inte säger samma film som snubben tre poster upp. sen är jag en skit grinig gamal sur gubbe så det spelar ingen roll vad folk säger för jag är oftast inte nöjd ändå.
Sátántangó.
storpajsarn P23 Om vi ska gå efter dina tankegångar så borde vi utgå ifrån att du inte heller kan någonting om film? Man bör inte dra alla över en kam, inte ens på whoa. Nåja, mina filmer som jag uppskattar mest just nu är:American Psycho , Christian Bale är fan fenomenal i den här filmen plus extremt bra biskådisar.The Game , alla David Fincher filmer är bra men den här har lyckats bli en av mina favoriter.Eyes Wide Shut , Tom Cruises bästa skådespelarinsats. Han brilljerar över nästan alla, pinsamt mycket över Kidman. Kubrick fångar dem där känslorna jävligt hårt på film.Battle Royale , egentligen är bara dem första 20 minutrerna fläckfria men resten av filmen är helt okey så den klarar sig fortfarande. Dem här är verkligen, verkligen lätta att gilla. Och om inte så borde dem iaf inte trötta ut er:D
Ja jävlar, glömde De misstänka . Bästa slutet någonsin?!?!
one_mic P17 vem fan har snakat om vem som har störts vettskap? fan helt sjukt hur jävla sega ni är för 5687797908y0568905294685 gången i den här tråden! jag tycker bara den suger kuk efter som det redan fins 500000000000000000000000000000 trådar på samma ämner och alla nämner typ samma 10-20 filmer varje gång om och om igen.
fan kan du ta in den simplaste fakta?
fan nu orkar jag inte mer, trode folk hade basic grund för att i alla fal kunna räkna ut den logiska i 1+1 blir 2 men fan det här är ju helt sjukt.
fan så sur jag inte ens kan hantera min dator längre. jesus!
storpajsarn P23 Ja det är faktiskt rätt svårt att ta in den mest simplaste faktan när det ser ut som att kungen skrivit det. Men jag verkar förstå nu, du tycker att tråden suger balle. Jaha, det var ju moget...
ja efter som jag ut tryckt det på många andra sätt redan utan att någon tar in den enklaste info så tänkte jag snaka med dig på dit eget tung mål. jag är dyslektiker så du får nog vänja dig vid risig stavning. krävs inte mycket för att fata att en tråd som ser ut som 500 andra med exakt samma film tips om och om igen är tämligen menlös. men vist kan du inte förstå det så tycker jag mäst synd om dig.
jag förstår storpajsarn..och håller delvis med. Men jag e galen i listor och har därför ett gäng favoritfilmer :) Men söker man på "Bästa filmen" så hittar man nu 5 trådar. Där det säkerligen är identiska svar. Det där med Sök är svårt tydligen.
The Replacement som just i detta nu sänds på SVT1 är bland dom bästa filmer enligt mig iaf! :D
If the world didn´t suck, we would all fall off ...
Håller med dig storpajsaren. Här är några jag kan rekomendera iaf. Waking Life V For Vendetta Princess Mononoke Altered States
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Svullo Grisar Vidare R.I.P Micke Dubois ( Stavning )
Det Var Tur Att De Inte Var Saxen Sade Finnen Som Fick Kniven I Ögat
Fear and loathing in Las Vegas LOTR
Amelie Från Montmatre
Amelie är jävligt bra film faktiskt.
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
Jurassic park utan tvekan, den har allt, nästan iaf
En kvinna är aldrig mer allvarlig än när hon talar om för en miljonär att hon älskar honom.
Finns så många bra gjorda filmer men hur svårt som helst att välja ut någon! Men dom jag tycker är väldigt, väldigt bra gjorda är förstås;- Sagan om ringen trilogin - Star Wars mfl!
Live Hard, Die Young
okej, jag tänkte inte skriva någonting här men för att göra arga ännu argare och hålla tråden levande säger jag:Even Dwarfs Started Small! Den är så underbara åh så underbar, vem kan hata på ett gäng tyska psykopatdvärgar?
Orale!
Hotet från underjorden II
Jag tycker att storpajsaren ska lära sig att stava innan han skriver i nån tråd alls..
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
Jag vet inte om jag vågar säga att det är den bästa filmen någonsin, men det är en av de enda filmerna jag inte kan se för många gånger. The Big Lebowski.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Plan 9 from outer space
You have smoked yourself retarded!
ser ni bara film som visas på tv4?
För att hålla whoastandarden får jag säga King Kong. Eller valfri van diesel rulle.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Skivsamlare
2007-02-20 23:46
Grave of the Fireflies.
http://www.soundcloud.com/adamkross
sammt enstaka idiot som tycker butterfly effect varit klass med upptäkandet av eletrisiteten. Haha. har ögnat igenom tråden några gånger vid olika tillfällen och det där får mig alltid att skratta. Kul att filmen har nämnts också ^^ Kan hålla med om att sånna här trådar ofta inte tillför så mycket. Men å andra sidan är det väll så på många andra sidor också. Själv kan jag nog inte nämna en favoritfilm.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Staxxxi Medan vi faller tycker jag oxå e skitbra, orginaltiteln på den är La Haine... Blood in Blood Out Greven av Montecristo Crash tack o hej
jespers Haha fan har inte sätt den filmen, men den finns en låt med Younger Brother som heter Even Dwarfs Started Small som skön som fan! Då misstänker jag att de som är samplat i början kommer från filmen, I have been in jail you know, in alot of countries you know. Because don't like the way I hang out, they dont like my lifestyle, you know I smoke a little shit! tycker du borde ladda hem låtern!
// be the change you wanna see in the world
"Slutsats, FAVORITfilmerna är Scarface o Gudfadern triologin." den här tråden är en parodi på sig själv, eller kanske mer tragedi i sin helhet.
Mina favoriter är väl: Deer Hunter True Romance Nyckeln till frihet Men finns extremt många fler som skulle kunna nämnas här...
TopDogz147 Stort tack, då vet jag!
Everlast, will you?
lönch :) har inte läst hela inlägget men vad är det som är så roligt med att tycka att gudfadern o scarface e grym?
Big trouble in little china!
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
- Pay it forward - Titanic - a beautiful mind - gladiator - American Beauty - American History X - Donnie Darko - Ciderhusreglerna - Nyckeln till frihet - Den gröna milen eeehhm....
-Grimm love -Amores Perros -Salo or 120 days of sodom -Valmont Brittiskt är oftast bäst! -Quills -Quadrophenia -Rude boy -The loneliness of the long distance runner. -A clockwork orange .. alltid!
Coke is for kids and faggots, do meth and diee!!!
Nyckeln till frihet är klart min favorit.
TJobRE^