Skins
Ny serie om några förortsungar i england... vettefan jag vet inte, checka om ni orkar
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
har tankat första avsnittet, ska kolla när jag kommer hem från skolan.
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
jag började nyss kolla och det börjar ju inte bra. jag hatar verkligen den skådespelaren.
kan någon länka lite info?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Helt ok serie :)
"We steal car, and then we make fock!" :D haha
Jonsson_man HAHA hel tokig polska! We steal car, then we make Fock, right english boy!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Nya avsnittet va bra :D
Var hittar ni avsnitten? pma mig, tack
löglög
Jag förstår inte riktigt, vad är det cassie har för sjukdom, varför vågade hon inte äta?
Stackars Chris. Jag blir tokig på Sid, varför släpper han inte bruden och tar Cassie? :S
Cassie har anorexi. Riktigt bra serie, jag följde den från början men tycker den tappar något. Lite mindre party och mer ångest, senaste avsnittet (4) var ju ganska dystert. Men det skulle väl inte vara så kul med bara konstant festande utan konsekvenser hela serien igenom...eller? Det är en kul grej dom kör att ge ett avsnitt per person. Ser fram emot muslimens (minnst inte namnet) avsnitt.
anwar.. ja, han blir kul att se rätt trist avsnitt senast.. eller dystert som sagt.
Verkar ju vara en intressant serie, finns det att ladda hem? :-)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kolla piratebay.
Ja skoja bara, där får man ju inte gå in. :)
Yes, Längtar tills nästa avsnitt!
Fyyyy faaaan va bra nya avsnittet va!
jag var skeptiskt efter första, såg andra nyss och det var ju klart bättre. ska se nummer tre snart.
Holy fucking shit va bra sista avsnittet va! Längtar som fan till nästa säsong!
hur gamla ska ungarna föreställa egentligen? och hur gammal är Tonys lillasyrra?
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
Dom är 16-17 och Tonys syrra är 14.
vaddå är första säsongen slut nu? jag hatar mig själv för att jag aldrig har koll på sånt där. fett bra avsnitt senast som sagt!
nej det var den visst inte.. never mind mitt förra inlägg
Här är sidan om någon är intresserad
serien är underhållande, men egentligen är den fan kass asså.. ett lite mer rough highschool drama. ser det på tv för jag inte kan tanka pga nazi internetleverantör.
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
hehe jag har slutat kolla på det.... orkade inte mer
fuck i all!
aaa holy crap sista avsnittet och sången fick mig att bli tårögd iallafall...sista avsnittet vägde upp serien totalt..
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack
ps I have a crush on Chris, man vill ba ta hand om han
riktigt skön serie.
SKU - SKU - SKULASON!
jingeln ger mig en knepig känsla av hemlängtan. strange. kommer det en säsong 2?
Jupp, 8:de januari börjar säsong 2.
sweet med s2. blåste igenom s1 på två dar. jättebra!
helt ok serie, michelle är inte fy skam .) hade jag varit 4 år yngre hade jag nog uppskattat serien mer. ::VARNING SPOILER! (s01e09):: tony är rätt död nu va?
fy fan vad man vill ha säsong 2 nu. frågan är om tony verkligen kommer att dö ?!
SKU - SKU - SKULASON!
Tror inte Tony dör, han är för stor karaktär i serien, och dom på skins forumet tror att han hamnar i koma eller nåt sånt.. Och han återhämtar sig sakta men säkert.. Men man vet aldrig.
jag hoppas Chris gifter sig med mig
Fyfan vad jag måste uppa, en av de bästa serier jag sett. För er som inte vet så går det på 5an 21:55 varje Torsdag, snart slut på första säsongen.
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
fick hem säsong ett nyss samt alla avsnitt från säsong 2, ska börja se det i helgen. Verkar rätt bra
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!