I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

alien vs predator?

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2007-01-19 23:30

alien vs predator?

va tyckte ni om just dne filmen? jag såg fram emot den med stora förväntningar, men den sög, förutom några coola actionscener...

de 2 gamla predator e själv klart klassiska och mina favoriter mellan alien och predator...nu ska avp2 göras...o den ska vara mycket köttigare o råare...så jag hoppas man får se ngt i klass med de gamla...

det sägs oxå att chefen för företaget blivit så impad att han kanske vill göra en predator film...skulle mer än gärna vilja se en ensam predator filmen.igen.

"Pain is my destiny and i cant avoid it" - AMITABH BACHCHAN

2007-01-19 23:55
för några år sen (läs typ tio) var det snack om att Arnold ville göra en predator 3 där han åkte till predator planeten och dödade alla preadtors en gång för alla.
"i worship a god with an elephant head" /King Mob

2007-01-20 00:55
AvP var ju helt ok. Inget att klaga på direkt.

Hur kan du tycka att predator filmerna är bättre än alien?

ok att uppföljarna inte är lika bra osv osv men ändå
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2007-01-20 01:42
jaquil, det är väl en smak sak, vissa tycker om cola, andra tycker om fanta...men jag diggar mer predator filmerna än aliens..men så var det många år sen sist jag alien filmerna...
de hade varit grymt o se arnold åka till predator planeten, men jag tror nog han själv hade blivit köttad..men det hade varit coolt o se en ny predator film.
"Pain is my destiny and i cant avoid it" - AMITABH BACHCHAN

2007-01-20 10:23
Jag kommer ihåg att jag läste ett grymt manus på nätet för rätt många år sedan, som till viss del byggde på Dark Horse-serierna. Hade verkligen hoppats att de skulle använda sig av det, men så bidde det inte. Resultatet blev en film, där allt utom actionsekvenserna sög kamel...
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
Admin

2007-01-20 15:20
Jag gillade den faktiskt. Men den var för kort. Det fanns en massa potential i filmen som aldrig kom fram. Det var väl sådär lagom mycket människor inblandade och man fick fram rätt så mycket av både Alien och Predators "förmågor". En lite råare, längre och mörkare två skulle säkert vara riktigt bra.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2007-01-20 22:22
Hyffsad... Men visst är det upplagt för en uppföljare eftersom det blev en Predailen i slutet va? hoppas!