Sanningen om 911 och världsordningen!
Elfte september - 911. Var det verkligen en grupp grottmänniskor med knivar som utförde en av de största terrorattackerna i våran historia? Om man har tid att offra några timmar på lite filmer kan man bilda sig sin egen uppfattning.* Loose Change 2nd Edition Den absolut bästa dokumentären om 11 september, 2001. Den nya utgåvan är helt lysande och ger en tydlig redogörelse för de olika frågorna som behövs tittas närmare på för att veta vilka som låg bakom attentatet. Förbered dig på en filmupplevelse som kommer att häpna dig och få dig att vilja veta mer. Textad på svenska. http://video.google.com/videoplay?docid=94448691996878155 * 911 Mysteries Efter att sett denna dokumentär så är det svårt att förneka att det användes bomber när tornen rasade. Textad på svenska. "WOW! is my reaction to this movie. With graphics and interviews, it provides great insight into demolitions and what really happened on 9/11/01." --Professor Steven Jones http://video.google.com/videoplay?docid=5731506715390484526 * Terrorstorm Mycket bra dokumentär från 2006 av Alex Jones. Se den för att förstå vad det så kallade "kriget mot terror" verkligen handlar om. Den kommer förändra din syn på världen. Textad på svenska.http://video.google.com/videoplay?docid=-880235900753759823 * The Illuminati (2005) Documentary uncovering The Illuminati and New World Order showing the control of the world today and who is behind it.http://video.google.com/videosearch?q=+The+Illuminati++The+Illuminati+2005+openyoureyes+AIM
THE MUSIC IS A MISSION NOT A COMPETITION
feta dokumentärer,, alla borde se dom o tänka efter
människan är fan den sämsta uppfinningen
bra sammanfattning man blir ju lite förvirrad av alla filmer och vilka man borde se och inte se osv. danke!
livet älskar mig, likt jag älskar livet. Eller för att uttrycka saken på ren skånska, fan va gytt!
Asså jag vågar inte kolla på illuminati grejjen för det står "your liberty is at risk if you make illegal copies of this programme". Jag vill ju inte sätta min frihet på spel... Sen kan man ju undra varför skaparna av filmen är mer intresserade av att tjäna pengar än att sprida "sanningen". Måste ju vara så att det är judarna som har hittat på illuminati-grejjen för att tjäna pengar på scamen och stärka sitt grepp om den internationella ekonomin. Jag kan göra en flash-animation som bevisar det.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
angående Loose Change 2nd Edition:
är det en uppföljare? behöver man se första för att se den här? är det helt nyfilmat o nyaa grejjer eller saker från första filmen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Aldrig fel med lite småmysiga konspirationsteorier och total avsaknad av förmåga till kritiskt tänkande <3
Still in the bridge
cojones: Nej det är inte en tvåa utan de har klippt bort massa saker för de hade så mycket faktafel så det gick inte ens ta den smått seriöst. Vilket egentligen inte ska göras nu heller då mycket av filmen blivit motbevisat.
vadå motbevisat att de e skitsnack o påhitt elr?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vissa saker ja, andra att de klippt ut vissa delar av intervjuerna där de inte tar med allt som sägs för att få ut det dem vill ha av dem. Att de kalkylerat fel och inte tagit andra faktorer i åtanke. Att hur hög plan flygit varit fel osv.
Clydisch P20 det är inga konspirationsteorier det är konspirationsfakta.
studera ämnet och det kommer visa sig.
Producent
2007-01-15 20:03
mm, sure, och Elvis och Tupac spelar Texas Hold Em på Palms Casion, sure thing ;)
Since 1984 @realgizlee // twitter
bra skit!
www.soundcloud.com/arionmusic
jävligt intressant!
You'll Never Walk Alone
micKillah: Det vet väl alla :)
Still in the bridge
blir så jävla trött på alla jävla konpirationsteorier!! fyfan, inse att skiten hände och att det är ganska lätt att komma med efterkonstruktioner i stil med dessa? jävla mupphelveten...
MFD00M P19: har inte kollat då filmerna i fråga, och tänker inte göra det heller! men visst har säkert CIA en hel del skumt för sig, och har säkert alltid haft det! men att komma med massa konspirationsteorier när det gäller 9/11 känns bara befängt.... dags att släppa sargen och inse att allt ont kanske inte kommer från USA?
* 911 Mysteries Efter att sett denna dokumentär så är det svårt att förneka att det användes bomber när tornen rasade. Textad på svenska. efter denna är det rätt så glasklart att det var explosioner som gjorde att tornen rasade. Sjukt det där med att dom hittade en tidning från 1969 innuti en stålbalk.
SKU - SKU - SKULASON!
maran P2 Jag förstod aldrig sambandet med tidningen och det övriga innehållet i filmen... Kan du förklara?
addicted fråga dig lite tydliga frågor som egentligen ligger framför näsan på alla som att, varför har inte bush (USA) hittat och avrättat Bin Laden.... han har alltså totalförstört ett land, störtat deras regering och avrättat deras ledare men inte kunnat hitta en snubbe vid namn Bin Laden??? Fakta: Bin Laden har jobbat som terrorist för CIA mot Ryssland Fakta: Mannen USA satte i makten i Afghanistan var en gammal CIA snubbe och konstigt nog gick han med på att dra ett oljerör genom afghanistan... Fakta: Bush tjänade fett med cash på 9/11 och följderna av detta för utan 9/11 skulle det inte va nått krig i irak Fakta: Saudiarabien äger en stor del av USA...vad tror du skulle hända om dom en dag tog ut alla deras pengar som dom har i USA??? whos my bitch jag har inte sett filmerna men jag kan tro att dom lägger lite extra ingredienser på smorgåsen för att den ska bli godare och fler köper den, sen är ju filmerna fyllda med filmskaparnas egna åsikter.... men riktiga fakta finns där dokumenterat..... just read
Apelsinmannen P21 deras teori om att byggnaden skulle rasat av att värmen från elden skulle smällt ner stålet i tornen spricker ju när dom hittade en tidning innuti en stålbalk. Den har ju brunnit upp om fallet nu varit så. Tidningen kom dit när om byggde hela alltet då byggarbetarna ofta la tidningar och burkar i balkarna efter lunch och dylikt kan jag tänka mig.
SKU - SKU - SKULASON!
Balkarna smälte antagligen inte till en stor T1000-pöl så att allt inuti de blev oigenkänligt. Snarare smälte de vid brytpunkten och gav vika. När en balk ger vika så gör de andra också de ungefär samtidigt. Därför (kan jag tänka mig) ser det ut som explosioner när det plötsligt ger vika och stoft blåser ut genom rutorna. Och den där snubben som säger att det är en explosion.. finns en lång artikel på Popular Mechanics som plockar sönder den där jävla filmen. Men av att ha läst de har trådarna en miljon gånger så tänker jag inte ens länka den för att ingen läser de ändå. Det krävs tydligen en hemmagjord video upplagd på google för att ADHD konspirationstomtarna ska vara intresserade. Illuminatirullen var för övrigt det löjligaste jag sett. Geez. Extra roligt att den inte ens var naratad utan hade textremsor. Proffesionalismen är slående.
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
ehh glömde avsluta meningen där: Och den där snubben som säger att det är en explosion.. sa att det såg ut som en kontrollerad explossion som en hastig komentar, men har inte långt efter förklarat att han bara tänkte högt och att det är inte alls är vad han tror hände. Visst, man tro att CIA kom åt han. De måste även kommit åt jordens alla andra ingenjörer, men inte kunnat trycka till en ensam snubbe som gjorde en film om "sanningen".
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
Ni är fanimig lika efterblivna som KSP 58-nissarna - och de har aldrig funnits! NI är fan inte på riktigt. Nollor.
Intressepenisen hårdnar!
Usa sprängde sina egna fartyg och skyllde på mexicanerna under mexico-Usa kriget på 1800-talet. Generaler kom på idéer att kapa flygplan o attackera usa och skylla på kubaner under kuba krisen. Hitler brände ner riksdagen och skyllde det på kommunisterna. Det har hänt förrut och ni måste tänka på vilka är det som tjänar på det?
Ooooh! Där har vi det, vattentätt! Det är nog sant ändå! Luriga jävla Bush-regimen slaktade 3.500 av sina egna medborgare!
Intressepenisen hårdnar!
Djäkla copy-paste-fakta.
Intressepenisen hårdnar!
"Var det verkligen en grupp grottmänniskor med knivar som utförde en av de största terrorattackerna i våran historia?" Sen kan man ju fråga sig vad fan det där är för en beskrivning av araber? Rasism på högnivå. Arabvärlden låg långt före oss när vi fortfarande tätade våra väggar med koskit.
Intressepenisen hårdnar!
wasteapa01 P19: återigen slår du huvudet på spiken!!
MFD00M P19: så du menar på fullaste allvar att du köper alla dessa teorier?
addicted du köper inte någon av dessa terorier alls eller ?
SKU - SKU - SKULASON!
"Sen kan man ju fråga sig vad fan det där är för en beskrivning av araber? Rasism på högnivå. Arabvärlden låg långt före oss när vi fortfarande tätade våra väggar med koskit." tycker du inte det går att applicera "grottmänniskor" på alla som har sitt näste i grottor bland bergen? jag tycker du ska lunga ner dej lite.. ilska är den första reaktionen när ens världsbild hotas men det är ingen fara.
maran P2: fyfan nej, inte en chans..
Nää, det tycker jag inte. Ska faktiskt försöka vara politiskt korrekt för en gångs skull och hävda att man inte kan det. Grottmänniskor brukar väl inte i dagens språk användas bokstavligen utan snarare som för att antyda att vissa personer vore dumma i huvudet, vilket 9/11-nissarna knappast var. Jag är/var inte ilsken och egentligen kan jag inte bry mig mindre om några nollor som sitter och drömmer om mörka konspirationer och serietidnings-bovar istället för att inse att det som hände bara hände utan att vara världhistoriens största bluff. Lika lätt som en horsad fyllskalle kan knäppa Palme kan Al Qaida styra in några plan i några gigantiska byggnader på andra sidan Atlanten. Fel att bara inse.
Intressepenisen hårdnar!
Jag tror att alla demdär jävla filmerna bygger på folks okunskap. Det finns ju ingen som egentligen kan ifrågasätta vad som sägs eftersom ingen vanlig svensson har någon som helst koll? Samma grejj med Michael Moors film, visst jag tycker den är jävligt övertygande men jag kan ju knappast motbevisa honom. Därför väljer jag att ta alla filmerna med en stooor nypa salt och den vettigaste hittills är ju lätt wasteapa!
MFDOOM: din historia bygger på deras? Det håller ju inte...
Det är mest fakta ja. Dessa teorier har tillräckligt med innehåll för att sättas in i ett positivitsikt sammanhang. Vidare finns det tillräckligt med professorer som exempelvis Noam Chomsky, som har dokumenterat de s.k konspirationsteoriernas mer grundläggande händelser. Då pratar man alltså om 9 miljoner mördade männsikor direkt eller indirekt av Amerikas Förenta Stater. De här konspirationsteorierna är så äckliga att de krypper i kroppen. Hur som haver är det baserat på fotografier, ren fakta och historia. Att förneka det sannhetsenliga värdet i det hela är ignorant. Det akademiska utrycket, Frimureri och offringsritualer bortsett, för högdjurens (Aftonbladets term) är "Avsiklig okunskap". "The New World Order" har försett flera miljarder männsikor i en evighetssömn. Tyvär verkar det vara för sent. Männsikans ras kommer att utplånas, och om inte förminskas. Det är det enda logiska.
www.houman.se
Det intressanta med alla dessa teorier är att de finns överallt, oberoende av varandra. Själv stötte jag på dem första gången på Nya Zealand där frimurararna naturtligtvis finns. Men ta en titt, här är en text av svensk författare.
Här
www.houman.se
Vidare vill jag rekommendera denna brilljanta föreläsning med forskaren Jordan Maxwell som har studerat historia, religioner, hemliga sällskap mm. i 50 år, ja typ hela hans liv.Inner world Of the Occult! http://video.google.com/videoplay?docid=8394844811105390386