Över näktergalens golv
Tja, Någon som läst denna bok, Över näktergalens golv ? Det är den första boken av en triologi. Den andra boken kom just till sverige har jag för mig. Den verkar jäkligt intressant och känns lite som sagan om ringen kind of book... Går även att provläsa några sidor, gör d!fakta & provläsning!
Your best? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen!
hela triologin är klockren, tror jag minns att jag såg en nya bok också? en fristående fortsättning eller vad fan dom kallade den. klockrena böcker iaf!
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Usch och fy, träigare bok har jag inte varit med om. En polare tipsade om den när dn var rätt färsk och då jag var lagom intresserad av ninjas och dylikt så köpte jag den. Den känns helt enkelt inte bra, om det beror på en författare som kastar ur sig saker för att få lite lätta pengar eller om personen ifråga bara är apatisk tänker jag inte uttala mig om men med tanke på hur måga BRA böcker det finns så skulle jag aldrig i livet rekommendera denna.
all fire burns, little baby, you´ll learn
jag gillade trilogin som fan. forsta boken ar val kanske finast skriven men det blir pa hela taget en javligt skon lasning..
..
Jag ska nog införskaffa triologin känns det som.
Your best? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen!
Jag gillade det man fick läsa i provläsningen så besviken lär jag väl inte bli antar jag.
Jag har läst första boken och jag tyckte den var bra faktiskt. Kanske inget litterärt mästerverk men den var vackert skriven och spännande.
blir nog att önska sig i julklapp tror ja!
Jag illade första boken jättemycket faktiskt. Trilogin i sin helhet lämnade övrigt att önska.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vid Hägerns Skarpa Skri, du hade tur nu mate, SF bokhandelns reklam tidning låg precis brevid mig :)
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Andra boken har funnits ute ett tag, heter "På en kudde av gräs", vilket måste vara den mest drogade titeln någonsin.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
finns 4 böcker ,) 4de kanske är fristående iförsig.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
så jävla grym, har dem tre första böckerna hemma..vad ehter den 4e?
Asså de kom alla tre ut i sverige för ganska länge sen och, ja, de är alla bra, men nu har även uppföljaren kommit som kommer handla mer om vad som händer efteråt...
"Vi är inte utvecklingsstörda, vi är bara människor som störs av utvecklingen."
exakt!
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Han som skrivit dem har gjort god research. Väl läst.
Stora variga K.
eriks P20 Skicka meddelande Gästbok Daterat
06-11-24 14:38
jupp jag har last alla tre och gillar dem! de finns att fa tag pa allihopa med svensk oversattning
------------------------------------------
untuck the lama, now suck yuh mama! Pusherman Skicka meddelande Gästbok Daterat
06-11-24 23:21
hela triologin är klockren, tror jag minns att jag såg en nya bok också? en fristående fortsättning eller vad fan dom kallade den. klockrena böcker iaf!
Love is the law, love under will! supersentaidanne P24 Skicka meddelande Gästbok Daterat
06-11-25 01:03
Usch och fy, träigare bok har jag inte varit med om. En polare tipsade om den när dn var rätt färsk och då jag var lagom intresserad av ninjas och dylikt så köpte jag den. Den känns helt enkelt inte bra, om det beror på en författare som kastar ur sig saker för att få lite lätta pengar eller om personen ifråga bara är apatisk tänker jag inte uttala mig om men med tanke på hur måga BRA böcker det finns så skulle jag aldrig i livet rekommendera denna.
all fire burns, little baby, you´ll learn
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
Oj jävlar!! hur fan gick det till??
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
håller på att läsa den fjärde nu.. the harsh cry of the heron..den bådar rätt gott.. har dock känts lite småseg i början men vi får se!
R.I.P sixten.. <br> #"¤%"%#¤&/&%&(&/()(/(/%¤/¤¤&%#%"¤# " ¤%%<br>
Jag håller också på att läsa den fjärde boken. Är ca 200 sidor in i boken och hittils har den varit rätt seg. Sen gillar jag inte all den här skiten med spökerna. Men den kan nog bli mycket bra såsmåningom...
The absence of evidence is not the evidence of absence
Jag trodde författaren hette Liam Hearn =) ... i vilket fall... bra research!
Stora variga K.
Lian skyndade sig igenom hela skiten. Det kändes som att bli klar med boken var det enda viktiga istället för att fylla alla hål och få historiens fortlopp trovärdig. Irritationen gjorde att man ville skriva om hela trilogin själv för att det kunde ha varit så mycket bättre. Överdramatiserade stycken och en kristen paganistisk religion i det feodala japan känns inte så jävla kul eller fantasy för den delen.
Vad syftar du på när du säger "kristen paganistisk religon"?
Stora variga K.