kan överhuvudtaget inte minnas senaste gången jag faktiskt tyckt att någon serie har varit så spännande...när man innerst inne vet att det kommer att sluta med en cliffhanger, men samtidigt i det närmaste vrålar av ilska när sluttexterna rullar in...då mina vänner, då är det bra tv
Jävlar vilken trailer! kan detta bli det bästa dexter avsnittet tro? dexter <3
<3
men första säsongen slutade väl inte med någon nämnvärd cliffis? det är ju det som är så fint med dexter, att det blir en ny plot.
om du syftar på mitt inlägg så menar jag slutet på de senaste avsnitten, inte säsongsavslutningen
mm senaste nian ar sjukt bra!
Tri~ Fixion, Tri~ Fixion
sjukt otippat att han skulle låsa in honom i en bur.
LEGALISERA CANNABIS
så jävla bra serieeeee!!!!!! när kommer nästa avsnitt? vilka dagar släpps dom?
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
slangan, inte otippad va? Han brottas ju nu med samvetskvalen "grunderegel 1 inga vittnen" + tvåan "bara döda samhällets avskum". De är i ödemarken, han dödar ju inte honom nu för att han brottas med sina egna demoner. Han lever efter sina hederscodex. Låsa in i en bur tycker jag är mycket lämpligt:) haha ge mig tian, dyrkar serien.
Tri~ Fixion, Tri~ Fixion
Hm, senaste avsnittet kändes som ett mellanavsnitt. Det var rent utsagt rätt risigt. Inte vidare spännande, medryckande eller roligt. Avsnittets behållning var dialogerna med Doakes, lite småhumoristiska. :)
Antiklimax eller vad säger man? Dock så fördes historien vidare lite, om hans far t.ex.
jagvillocksåhaenblog.com
Har ni kollat trailern för nästa veckas avsnitt? OH. MY. GOD! Det här börjar bli så spännande att jag mår illa!!
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
Nej, jag vill inte veta vad som händer!
jagvillocksåhaenblog.com
Bara 2 avsnitt kvar av säsongen, känns som den startade nyss.
12.
äckligt bra avsnitt! jääävligt bra serie! top 1 just nu lätt. 1 dexter, 2 heroes, 3 uhm...moonlight kanske
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
Redaktionschef
2007-12-05 00:09
ni som skriver i den här tråden, glöm inte bort att vi har en regel på whoa som lyder som följande: Att länka till eller tala om var man kan få tag på warez så som piratkopierade mp3or, spel, filmer, applikationer och liknande är inte tillåtet på whoa. Whoa skulle förmodligen svämma över av denna typen av inlägg om vi tillät det och det skulle ta bort fokus från mer seriösa diskussioner. Det är dock okej att diskutera skivor/filmer/spel som har läckt på nätet, så länge man undviker att posta inlägg som t.ex. "nu har skivan läckt!", "nu finns det en retail ute!" och "jag håller på att ladda hem filmen just nu!". tack.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Jag var rädd att säsongsavslutningen skulle bli ett antiklimax. Fuck no. Det var den bästa klimaxen på länge!
" Det är dock okej att diskutera skivor/filmer/spel som har läckt på nätet, så länge man undviker att posta inlägg som t.ex. "nu har skivan läckt!", "nu finns det en retail ute!" och "jag håller på att ladda hem filmen just nu!". Sorry, hade missat den där sista delen. Håller för övrigt med sociopat ! Riktigt bra avslutning.
Walking the street of dreams
Serien är inte slut, Som Oracle skriver så får man inte diskutera wares, men ja.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Redaktionschef
2007-12-05 15:27
Åter igen, tänk på ovanstående regel. Den som inte respekterar den kommer att varnas och eventuellt bannas. I och med att vi har en "spoiler"-varning i rubriken på tråden så är det okej att diskutera samtliga avsnitt i serien som man sett.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Slutscenen när Dexter äntligen sätter kniven i Lila är så underbar. Hon gick från en när-ska-hon-visa-brösten-igen-karaktär till en när-hamnar-hon-i-en-sopsäck? Även om det hade varit soft att se en Bonnie and Clyde-utveckling på serien kändes det ändå som en lättnad när han fixade henne. Är det för övrigt någon som vet om det blir en säsong tre eller inte?
Walking the street of dreams
Har för mig att Säsong 3 har fått grönt ljus ja. Men undra vad det kommer handla om? Kändes som att det tog "slut" i säsong 2, även om han har en ny låda med troféer att fylla nu.
Shit! slutet! Sista avsnittet var helt klart det bästa hittills. Det var så sjukt spännande. Och när han äntligen gjorde slut på lyla så blev jag så jävla glad. S3 kommer förmodligen inte bli lika bra känns det som men jag hoppas iaf
helt klart en bra avslutning...fast jag tycker att det var synd att doakes dog ändå, han blev ganska älskvärd framåt slutet måste jag säga
HEIL THIS SHIT. Fyfan vad bra skådespel, manus, serie och sist men inte slut. Ett mästerverk i serieväg.
Tycker nästan dom borde sätta punkt där. Det kommer bli svårt att toppa säsong 1 & 2.
möjlig utveckling: Dexter börjar mörda igen, fler lik dyker upp och hon Guerta eller vad hon heter börjar haja att Doakes inte var BHB och tar över spåret på Dexter. Ritas lillkille blir fucked up på grund av allt drama och börjar plåga djur, dexter lär honom koden. Deb blir ännu mer blödig nu när gubben är borta och blir en riktig jävla pain in the asshole under hlea säsong 3. Vad tror ni ?
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
apu/ Njae, känns långsökt att Ritas kille ska bli sån nu. Han blev det dock i boken, men det var väldigt snyggt upplagt där. Jag hoppas att det blir lite mer som säsong ett. En ny katt och råtta lek undanbedes alltså även om den här säsongen var bättre än första.
den brittiska horan borde han ju döda, hon e verkligen den äckligaste, jobbigaste bruden man kan tänka sig, ok att hennes tuttar e fina men jag hade nog kunnat döda henne.
LEGALISERA CANNABIS
SOFTA avsnitt han e fan grym. seriöst alla dör, så jävla bra.
LEGALISERA CANNABIS
hehe ne inte riktigt hans stil kanske.. men löjligt fett att han kommer ifrån allt!!!
LEGALISERA CANNABIS
DOAKES MOTHER F***ER! Samuel L Jackson ain't got shit on Erik King(Doakes)!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nja, gillade inte riktigt hur det slutade. Riktigt nice att Lyla dog äntligen, men tycker det var synd att Doakes dock. Känns jävligt random också att Dex åker till Paris och mördar henne. Jag hade nog helst sett att Dex dog eller åkte fast. Nu känns det som serien kan hålla på hur länge som helst och bara falla i kvalité. Som nån sa, hur ska man toppa dessa två underbara säsonger? Som jag ser det, bäst att sluta på topp...
Jag tror dom kan göra en till säsong som håller bra kvalité
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
blir den en säsong 3?
i get more pussy then panty!
nej jag vill nog faktiskt ha en säsong till. det skulle dock krävas en riktigt bra idé för att hålla en hel säsong. svårt att toppa gåshuden jag fick när man såg dykbilderna på dexters undervattenskyrkogård.