I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-10-09 14:42

Naruto *spoilers*

Det är sagt att fillers ska sluta på e209, right? Vilket avsnitt är det på nu (Jag lade ner fillers-tittandet efter avsnittet där 2 snubbar klädde ut sig till Rock-Lee och Gai-Sensei)?.

Är det sagt att Kakashi-Guide ska komma nu? Vad är det som händer ? Verkar det som om vi kommer att få ett definitivt slut på fillers nu ? Har det hänt något av värde överhuvudtaget under filler-avsnitten?

- samir

2006-10-09 15:33

HAr bara sett de första 5 avsnitten av fillern men enligt skaparna ska det inte hända något speciellt, bara en massa random missions.

Det avsnittet du beskriver är ganska tidigt i fillern då jag har sett det.

va?

2006-10-09 16:15
Ep 205 sa dom ju först att det skulle vara helt slut. Eller var det 206?

Och ja dom kommer att göra en animering av Kakashi Gaiden.
Nu känns det som att det verkligen är på gång med ett rejält slut på de jävla fillersen...

och nej, ingen filler har varit värd att tittas på. Skräp är en underbetoning.
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man!
I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!

2006-10-11 11:27
jag har fattat det så att 202-203-204 som nyss har kommit innehåller flashbacks osv, som en avslutning på fillersavsnitten. det ska vara nytt intro med ny musik och lite sånt iaf. nåt speciellt måste det ju vara, nya "avsnittet" har 12 000 kommentarer på narutofan.com :D

2006-10-11 14:51
nej det senaste avsnittet innehåller bara tråkiga fillers. Inget som har med originalstoryn, tyvärr.
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man!
I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!