I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-08-15 10:37

Heinz Ketchup

hehe, kanske ganska onödig. vi kan göra det till en reklamtråd kanske...den här reklamen hörde jag på radion när de ringer till Norge å frågar varför laxen är röd...ååh frågar då ifall det är för att den äter ketchup eller för att den kanske simmar i ketchup.
Sen finns det nån gammal reklam på tv med nån liten unge som leker med en sån där bil man drar bakåt så drar den ifrån men han flyger iväg genom dörren haha...

haru nån kul?

2006-08-15 11:54
Kinkiga-Johanm, blöjreklamen är alla tiders, ingen reklam kommer någonsin slå den!

2006-08-15 12:04
Bästa reklamen är lätt den där dom flyttar in ovanför Peppos pizzeria, där dom investerar pengar i Sprayburksbranschen och blir stenrika, där trillingarna köper fotbollsproffset Andreas Andersson som flyttar till Milan med Millan. Pricken över i:et är när han står i Inter-klacken och ropar efter Millan, osv...

Mest väl genomtänkta och roligaste reklamfilmen någonsin.
Ride 13"s y que?

2006-08-15 12:12
Kidd-Z

Word!

Legendariskt att köpa Andreas Andersson, den idén är underbar.
There is plenty off fish in the sea.

2006-08-15 12:27
Kidd-Z
shit den måste jag helt ha missat...gammal?

den här då!

"ååh nej, inte diarré igen..."
sjukt skabbigt, varför ska jag behöva veta att han har diarré IGEN...liknande grej e ju hon med svamp i muffen.

2006-08-15 12:38
HAK

Tror det är länsförsäkringar eller nåt i den stilen, kanske är ett halvår gammal.
There is plenty off fish in the sea.

2006-08-15 13:17
Kidd-Z den är grym! men "nya" reklamen för alvedon är ju grym den oxå .. dne här med lilla killen som rycker ur sladden till datorn och låter "psssch", får farsan att sparka en fotboll på bordporslinet och låter "psssch" ..

huvudvärk kan komma plötsligt, brusalvedon ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-15 13:18
Den bästa helt klart

-Varför gråter du lille Tim?
- Jag önskar att center fanns i mörk choklad
Sen vips lyfter pappan på hatten och tar fram en rulle mörk center

2006-08-15 13:26
KINDER ÄGG!!!
De tre små barnen som vill ha "nåt man kan leka med, en överrasking och choklaaad" på tre olika dialketer!
Typ skånska, Stockholmska å grekiska (?) haha

2006-08-15 14:10
lagbrott:
"Huvudvärk kan komma plötsligt. TREO lindrar snabbt och effektivt." TREO. Inte alvedon.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-15 15:46
jajaja .. så kanske d va ..

2006-08-15 16:02
Fan, jag har en gammal VHS med bara reklam som jag spelade in när jag va liten. måste ha varit -93 eler -94 typ.. alla gamla klassiker finns me.

ja, jag av cp som liten.

vill minnas att VHS-en var inspelad åp long-play.
nån videospelare som klarar av det idag?