I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker Svensk Skådespelare

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2006-07-18 11:51

Söker Svensk Skådespelare

Hejsan.

Nu är det såhär, att jag har frågat som en riktig galning, både här hemma, i släkten, vännerna... aa, i pincip alla jag kan fråga utan att framstå som en mentalpatient.

Hursomhelst, denna skådespelare är med i (bl.a?) den gamla Beck-filmen "Polis, polis, potatismos" och spelade en mordutredare där. För er som sett filmen: Ja, det är han i svart jacka och jeans. Han som redan är nedskickad till Malmö för att lösa mordet där. Eftertexterna är bortklippta, då det är ett gammalt Rena Rama Rolf-avsnitt inspelat precis där eftertexterna börjar.

Denna aktör har även släppt musik på sena 90-talet då jag har för mej att hans artistnamn var Que (vet inte om han uttalar det som det spanska "Que?!"). Hans låt "Crazy" brukar spelas en del på Metro - Svenska Favoriter 101,9 i STHLM. "I'm going crazy, living this way, I should have love you like I do...", nånting.

Nån som vet vad denne man heter i för och efternamn och vad hans artistnamn är?

Tack på förhand.

mvh/DenDödeDoktorn

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.