I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

bra skräckis att se med tjej

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2006-06-15 16:01

bra skräckis att se med tjej

Imorgon har jag en kvinnlig bekant hemma hos mig. Vi ska se film, och självklart måste vi se en skräckis, då skräckis + pojke och flicka i en säng = kan bara sluta bra.

Så, tips på sjukt läskiga filmer som gör att man måste krypa ihop tätt som fan och hålla om varandra. Behöver inte vara så mkt blod och sånt. Bara den är läskig och spännande, nivet så att man måste blunda lite, fast ändå inte för att man vill se hur det går.

we have no rights | we have no future | no reasons why
Just born to die

2006-06-15 16:01
fäbojäntan ;D
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"

2006-06-15 16:02
Skit i filmen, räcker väl om du börjar pussa lite på flickan?

2006-06-15 16:06
Blair witch project e ju rätt creepy....

å good luck ;P
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns

2006-06-15 16:08
Jojo, jag ska börja pussa på henne. Jag har pussat på henne förut, men film är ju ett bra sätt att få bort den där jobbiga pinsamheten som alltid träder fram de första 10 minutrarna.

Blair witch var faktiskt min plan, då jag har den på dvd. Men den är ganska så jävla seg första timmen.
Just born to die

2006-06-15 16:09
The horror of amityville, saw, land of the dead. Finns massor, bara att söka på www.altavista.se
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!

2006-06-15 16:13
Dessutom bor jag ute i skogen, vilket självklart inte gör Blairwitch mindre läskig :)

jag vågade fan inte gå i skogen på flera veckor efter filmen :P

Iofs vågade jag inte det innan heller. Det finns två saker som skrämmer mig:

Häxor
Små flickspöken ala tvillingarna i the shining

allt annat är bara oläskigt.
Just born to die

2006-06-15 16:21
Haha, vadå jobbig pinsamhet de första 10 minuterna? ^^

Om du pussat på henne förr är det väl bara att sätta igång direkt när du ser henne? :)

2006-06-15 16:42
"Instängd" kanske?

www.imdb.com

om hon har någon form av klaustrofobi så är det ju bara ett plus ;P
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.

2006-06-15 16:43
Nja, det är jobbigt. Det är bättre att se film. Det går lättare då.

Jag har pussats mycket med henne förr. Alla gånger i kombination med div filmer. Ett lyckat recept är först en skräckis, så att man efter halva filmen istort sett har byggt ihop sig till en enda jättemänniska med armar och ben överallt, därefter kör man en barnfilm, sen låter man den stå på i bakgrunden samtidigt som man pussas ännu mer utan att bry sig om filmen.

Det har iaf funkat för mig ett antal gånger.
Just born to die

2006-06-15 16:45
Instängd har jag redan sett med henne och pussats till en gång.

Den var skitkass.

Hittils tror jag haryy potter och de vises sten var den som framkallade mest pussning, men det var iofs efter en hel del pussning innan. Den slog jag mest på åt min kompis som satt nedanför sängen med sin flickvän som var lite knepig, så att han skulle ha något att göra.
Just born to die

2006-06-15 17:26
the grudge(japanska)
One missed call(inte sett dock)

eller den amerikanska versionen av grudge för sarah michelle gellar är snygg i den filmen... så då blir det ännu trevligare att pussas när man har dubbelt ögongodis =D

2006-06-15 18:15
braindead är kanske inte den filmen jag söker :P
Just born to die

2006-06-15 18:35
grudge har ju ett soft flickspöke. Sen så verkar Silent hill vara cpläskig. Delar din skräck för flickspöken.. huuuuuuuuu
asiwouldsay
AHB AHB

2006-06-15 18:43
fan, hon hade sett blair witch project ganska nyligt :/

Så den är utesluten. The grudge har hon säkert sett.
Just born to die

2006-06-15 19:25
The Ring =)
pssshh

2006-06-15 19:42
Fattar inte riktigt grejjen med skräckfilmer tyvärr... finns det inga brudar som gillar maffia-filmer...

Små likböeka flickspöken eju inte läskiga bara dryga...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-15 19:47
Ja, jag vet!! Jag vill också se hela gudfadern trilogin i ett stycke tillsammans med nån brud, men tyvärr tror jag inte att det någonsin kommer inträffa :/

Så därför är det skräck som gäller! Inte för att jag blir särskilt rädd, men för att det helt enkelt är mysigt.
Just born to die

2006-06-15 19:49
fantalight P16

Jo... det e inte filmen som e grejjen... Om det ändå fanns nån film man verkligen själv blev rädd av o hade nån intresant story... gillar draculafilmen med Gary oldman iofs men det kanske e för alla heta vampyrskor..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-15 20:09
fantalight P16

går inte -the shining? lr den kanske e för mkt tittad på?
lr klassikern -den onda dockan ? :P
ni har säkert sett -film für alle, den iofs inte skräckis (långt ifrån :P) men skitrolig :D skratt kan osså leda till pussar ;P

du får höra av dig och säga hur det gick senare till oss ;)
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2006-06-15 20:22
Saló, Or the 120 Days of Sodom och du har henne som i en ask.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/

2006-06-15 21:21
The shining är ju en klassiker. Jag har faktiskt endast sett den en gång (!). Den kanske det blir. Jag vet inte riktigt. Cabin fever lät coolt.
Just born to die

2006-06-15 22:17
the grudge brudarna blir skitskrajja
Invandrar tjejer samlar luft i kinderna för att sedan säga: - aBoo

2006-06-16 12:52
mYspersSon
hahaha

2006-06-16 14:41
Nåt du inte ska göra är att sätta igång Falling Down iallafall, gjorde jag en gång. Det funkade inte alls, sen bytte jag till bodyguard och då jävlar... inga skräckisar men väldigt talande för vilken slags film som brudar (iallafal den bruden) går igång på... detta var dock 5 år sen eller mer..
Please, save me Jebus!

2006-06-16 15:52
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12

2006-06-16 16:41
fäbojäntan den var bra... hahhahahahahahahahahah

2006-06-16 16:44
The shutter är fan så jäääääääääävla läskig, såg den nyligen... fyfan va läskig... den ska man klart se... värd 5 av 5 enligt mig....

2006-06-16 17:26
jkag vill hyra den där "the tale of two sisters", men den lokala uthyraren saknar tyvärr i stort sett alla filmer.

Alltså, de har inte a clockwork orange till uthyrning där. Bara det säger ju en hel jävla del :P
Just born to die

2006-06-16 17:30
shutter blir det nog :P

Jag lär knappast hitta den dock. Men jag får ju leta :P

Hon har garanterat sett alla kända skräckisar (The grudge, the ring osv) så jag vill ha nåt som varken hon eller ajg har sett :)
Just born to die

2006-06-16 20:07
Det blev a tale of two girls. Den var inte så svår att hitta, då de hade typ 10 exemplar av den som stod på nyheter hyllan :P
Just born to die

2006-06-16 21:55
Den jag alltid kör med, funkar alltid, spökfilm: The others.

2006-06-16 22:20
a tale of two sisters menar du? om vi går offtopic så nynnar flickorna (flickorna.. jaa..) på nån svensk (?) visa i början, jag kände igen melodin som fan när jag såg den men jag kunde inte koppla. någon som lade märke till det? det var typ en julsång eller nåe liknande, eller en psalm, elller en sommarvisa ala den blomstertid. aja. ganska läbbig film i varje fall som helst, hoppas det funkade.

2006-06-16 23:13
kör hårt fantalight ! :D
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2006-06-17 17:41
Hur gick det?
woootwoooot

2006-06-17 17:47
A tale of two sisters
den innehåller små fickspöken också :P skitcreepy
forever feels like home

2006-06-17 19:26
Silent Hill!

2006-06-17 23:00
nå, hur gick det ? hade du tur på bäverjakten ?

2006-06-18 02:58
fick du dunka henne?

2006-06-18 12:38
"Jag har pussats mycket med henne förr. Alla gånger i kombination med div filmer. Ett lyckat recept är först en skräckis, så att man efter halva filmen istort sett har byggt ihop sig till en enda jättemänniska med armar och ben överallt, därefter kör man en barnfilm, sen låter man den stå på i bakgrunden samtidigt som man pussas ännu mer utan att bry sig om filmen. "

HAHAHA där slog du huvudet på spiken. Det funkar fan alltid.
f.ö då var det just blair witch, sen efter det Ice age ^^

2006-06-19 10:14
haha så skön taktik :P
SKU - SKU - SKULASON!

2006-06-19 11:04
se nekroamntik, så slipper du henne för alltid ;)
We run these streets like cops do red lights!