I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-05-26 19:53

Äppelkriget

Äppelkriget (1971) gick igår på ettan eller tvåan.
SÅKLART missar jag den!
Någon som vet var man kan köpa den??
Detta är en barndomsfavorit som jag inte har sett på säkert 10-12 år.

livet älskar mig, likt jag älskar livet. Eller för att uttrycka saken på ren skånska, fan va gytt!

2006-05-26 20:05
den finns inte på dvd ännu. taldes om att den skulle komma i julas men jag vet itne hur det gick... kommer kanske i framtiden nån gång. hur som hellst är det en riktigt bra film som du säkert kan hyra/låna på en välsorterad videobutik eller ditt bibliotek på VHS. såg det mesta av den igår, hjar sett den 3-4 gånger inna varav en gång på bio
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2006-05-26 20:10
hoppas den kommer på dvd snart! såg ungefär 5 min nånstans i mitten av den igår, men fattade inte då att det var äppelkriget förrens mamma sa det några timmar senare :P blev lite smått sur på mig själv då.

tack för informationen!
livet älskar mig, likt jag älskar livet. Eller för att uttrycka saken på ren skånska, fan va gytt!

2006-05-27 21:53
den brukar gå lite då och då på svt, så om du inte hittar den så kommer du nog inte behöva vänta mer än ett år innan den visas igen =) själv har jag sörsökt spela in den, men bandet tog slut när det var 10 minuter kvar, tror dock att jag lyckades spela in hela några år senare, vilket var typ förra.
Sofia är en ärkeaktivist
å i hjärtat en sann anarkist
www.fittforcefive.wordpress.com

2006-05-28 14:03
boomstick. nope, den du tänker på är 'ägget är löst'
Göteborg på låtsas.